את בטוחה שאת רוצה את זה? אלו היתרונות והחסרונות של איפור קבוע

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

שוקלת האם לעשות איפור קבוע? לא בטוחה האם את רוצה את זה או לא? הנה כל היתרונות והחסרונות של איפור קבוע שיעזרו לך להחליט.

היתרונות של איפור קבוע

איפור קבוע יכול להיות הפתרון המושלם עבור נשים שאוהבות להתאפר, במיוחד לכאלה אשר מתאפרות בכל יום בצורה דומה או שיש להן אלמנטים באיפור שהן לא יוותרו עליהם לעולם כמו למשל אייליינר. האיפור הקבוע יישאר לאורך חודשים על עורך בצורה מושלמת, ויחסוך לך זמן רב שאת מבזבזת בכל יום. האיפור יעניק לך מראה זוהר ומושלם באופן קבוע ולא תצטרכי לחשוש לצאת מהבית שלא במיטבך. בנוסף, האיפור הקבוע יכול לחסוך לך כסף שאת מוציאה על מוצרי איפור שונים.

החסרונות של איפור קבוע

איפור שנשאר לאורך זמן יכול להיות יתרון, אבל כשמדובר באיפור שנשאר לחודשים זה יכול להיות חיסרון. לא תמיד נרצה את האיפור שיש עלינו וכשמדובר באיפור קבוע אין מקום לחרטות. תיאלצי לחכות עד שהאיפור ידהה בעצמו. מעבר לכך, האיפור הקבוע יכול לפגום בעורך. לרוב מדובר בפגיעה קצרת טווח אך לפעמים זה יכול לפגוע בעור לאורך זמן. כמו כן, לעשות את האיפור הקבוע יכול להיות כרוך בתחושות כאב אשר משתנות בין אישה לאישה.

אהבת את הכתבה? >> malaho

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן