טיפוח שיער – שמרו עליו בחורף

02/11/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

טיפוח שיער בחורף

העונה המאתגרת ביותר עבור השיער שלך היא החורף. בדיוק כמו עור הפנים, גם השיער מאבד מהלחות הטבעית שלו כשהאוויר קר ויבש. האתגרים המשמעותיים ביותר לשערך הם שבירה, קשרים, יובש כללי וחשמל סטטי – אבל אל חשש –  לא מדובר בגזרת גורל. כדי שתוכלי לצלוח את העונה הזו עם שיער חזק, בריא ומלא ברק הכנו עבורך את מדריך קטן שיסייע לך לשמור על טיפוח השיער גם כשקר שם בחוץ.

המעיטי שימוש במחליקים 

מכשירי טיפוח וסידור השיער כמו המחליקים, הפן, המסלסל ועוד – עלולים לפגום בשערה שבתקופה זו הופכת שבירה יותר. אם את מרגישה שאין ברירה אחרת, הקפידי על מסכות הזנה לשיער וקרם לחות עשיר לאחר חפיפה. בחורף יתרון מסוים עבור מי שמחליקה את שערה – היובש באוויר מאפשר לך לשמור על תוצאות הפן או הסלסול זמן רב יותר, מאחר והקרקפת מפרישה פחות שומן.

לטפל אחת ולתמיד בקצוות מפוצלים

החורף הוא ההזדמנות המושלמת לגשת למשימה המעיקה. השיער נוטה להתייבש ומתפצל בקצוות יותר מעונות אחרות. לכן, פעם בחודש וחצי-חודשיים, מומלץ לגשת למספרה או לבצע את התהליך לבד ולהשיג מראה בריא ומלא יותר, גם במהלך החורף.

להתמודד עם החשמל שבאוויר 

בשל היובש, השיער שלנו מושפע באופן משמעותי מחשמל סטטי, שגורם לשערות ראשנו לקפוץ כנגד כוח המשיכה. אם זה לא בדיוק הסגנון שלך, תוכלי להכניס לשגרת טיפוח השיער שלך מסכות הזנה מתאימות לסוג השיער שלך ולעונה עצמה ולשמור על לחות מוגברת שתסייע לך לשמור על כל שערה במקום שלה. 

התמודדות עם נשירת שיער בדרך הנכונה

במהלך עונות מעבר ועל אחת כמה וכמה בחורף – נשירת שיער בשיאה. כדי להתמודד עם זה באופן הנכון, כלומר, מהפנים אל החוץ – מומלץ לערוך בדיקת דם לפני החורף ולבחון חוסרים של ויטמינים המשפיעים על כך. לדוגמה – ויטמין 12B נקשר לנשירת שיער. נטילה של ויטמין זה בהתאם לממצאי בדיקות הדם שלך יכולה להפחית גם את נשירת השיער.

תני לשיער שלך אוויר

במהלך החורף אנו מחביאים את השיער שלנו מתחת לכובעי צמר, צעיפים או אוספים אותו כדי להתמודד עם הרוח. אולם, חלק בלתי נפרד מטיפוח שיער בחורף הוא שמירה על הקרקפת שלך מאווררת, שיער פזור וללא לחץ של משיכת השיער בגומייה. כל אלה יכולים לסייע לך לשמור עליו, בתוספת הלחות הראויה.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן