מתנות לגבר שומר מצוות

10/11/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אם אתם שוברים את הראש על מתנה מקורית ומגניבה לגבר שומר מצוות אשר הוא באמת ישמח לקבל והוא לא יהיה מוכן להחליף אותה בעד שום הון שיש בעולם? הגעתם אל המקום הנכון. גם אם אתם רוצים להפתיע א ולפנק את הבעל, בן הזוג, האבא, הדוד, האח, או חבר לעבודה, אצלנו אתם תמצאו רעיונות מאוד מדליקים למתנות בלתי נשכחות אשר תהפוך כל גבר אל מאושר. תזכרו, לא כל הדתיים הם אותו הדבר, ובגלל זה כאשר אתם רוצים לקנות מתנה לבחור שומר מצוות, עליכם לחשוב איזה מתנה מתאימה לו ואל תחומי העניין שלו.

מתנות לגבר – כלי כסף

רשמנו לכם מספר דוגמאות בכל הקשור אל מתנות לגבר אשר ניתן להשקיע כמו, כלי כסף ייחודיים אשר ישמחו אנשים שומרי מסורת ויגרמו להם להיזכר בכם הרבה פעמים, לדוגמה, חנוכייה. החנוכייה היא מתקן אשר בו מדליקים את שמונה נרות החג  בחג החנוכה. חנוכייה מכסף בעיצובים ייחודיים, מהווה מתנה מושקעת לגבר החרדי או מתנה מעולה לגבר דתי, מתנה זו תשמח אותו מאוד ותגרום לו כמובן להעריך אתכם, את ההשקעה של המחשבה שלכם ואת ההשקעה הכספית של הקנייה של המתנה הזאת אשר נדרשה מכם. בכל שנה כאשר הוא ידליק את נרות החנוכה עם המשפחה שלו, הוא ייזכר בך. עוד רעיון הוא הפמוטים, פמוטי כסף להדלקה של נרות של שבת, והם מהווים מתנה מאוד ייחודית ומרגשת בשביל כל בחור ובחורה דתיים. בגלל זה, קניית פמוטי כסף לאנשים דתיים, ירגשו וישמח אותם מאוד. ניתן גם לקנות מזוזה, כיום, אפשר למצוא המון מזוזות ייחודיות יחד עם חריטות ועיטורים מאוד מרשימים אשר מושכים את העין.

מזוזות

לפי האמונה, המזוזה נותנת ברכה לבית ולכל היושבים בו, ומגנה מאסונות וצרות, כמו שהגנה על היהודים במצרים ממכת הבכורות. המזוזה תתאים מאוד בתור מתנה לחנוכת בית, למעבר דירה ואפילו לאירועים משפחתיים. מזוזה שהיא מהודרת וגם מעוצבת, היא מתנה מאוד מיוחדת אשר תישאר בבית של מי שיקבל אותה וכל הזמן תזכיר לו את הברכה וההגנה שאתם מאחלים לו בבית שלו.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן