גברים – הסרת שיער בלייזר זו לא מילה גסה!

24/08/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

Man undergoing the laser chest hair removal

בואו נדבר על הסרת שיער בלייזר לגברים. בימינו, זו לא מילה גסה, והאמת היא שיותר ויותר גברים מסירים שיער ולא מתביישים לספר על זה. ויש לזה סיבה טובה.

הסרת שיער בלייזר 

היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר משיער לא רצוי. בין אם נמאס לך לגלח את הרגליים או שאתה רוצה להיפטר משיער מציק בגב או בכתפיים, הסרת שיער בלייזר יכולה להעלים את השיער, בקלות ובמהירות. והדבר הכי טוב הוא שזה יחסית לא כואב בכלל ואין שום זמן החלמה. אם שקלת לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר, המאמר הזה בשבילך.

גבר חלק זה גבר יפה

במשך זמן רב מדי, להסיר שיערות נתפס כטיפול לנשים בלבד. אבל תגיד, מי קבע שזה המצב. על פי מחקרים שנערכו, רוב הנשים מעדיפות גברים עם מעט שיער באזור החזה והטבור על פני גברים שעירים יותר. 

 יש גברים רבים שיש להם גוף שבנוי טוב, אבל הם מרגישים שהשיער שמכסה את הגוף תופס את כל תשומת הלב כשמסתכלים עליהם. אם גם לך יצא לחשוב מחשבה דומה לזו, כדאי שתדע שהסרת שיער בלייזר יכולה לעזור מאוד בשיפור הדימוי העצמי והביטחון שלך.

3 יתרונות לגוף חלק שלא חשבת עליהם

זמן גילוח קצר יותר בכל איזור בו עבר הלייזר

התארגנות מהירה יותר בבוקר – אין שיער מיותר לסדר

פחות זמן להתייבש אחרי מקלחת או שחייה

גבר, חושב על הסרת שיער בלייזר? תקרא את זה

 חשוב שתבחר במרפאה בעלת מוניטין. יש מספר לא קטן של מכונים המציעים שירותי הסרת שיער בלייזר, וחשוב לבחור מכון עם היסטוריה של טיפולים מוצלחים ומוניטין טוב.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק ביקורות על המרפאה שאתה חושב להשתמש בה. אפשר לחפש באינטרנט, או לשאול בני משפחה וחברים שאתה חושב שיוכלו להפנות אותך למקום שמתמחה בטיפולים להסרת שיער.

לאחר שמצאת מרפאה מוכרת, כדאי לקבוע תור לפגישת ייעוץ עם איש מקצוע. במהלך הייעוץ, איש המקצוע יבדוק את העור שלך ואת ההיסטוריה הרפואית, ויקבע האם אתה מתאים לתהליך. במידה וכן, כדאי שיסבירו לך על הסוגים השונים של הסרת שיער בלייזר, ועל סוגי הטיפולים הקיימים. חשוב לבחור טיפול שמתאים לך ושאתה מרגיש איתו בנוח.

Man gets laser hair removal underarm

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן