תמיד רצית שיהיה לך שיער חלק? היום את כבר לא צריכה ללכת למספרה בכל פעם מחדש. אם בעבר החלקת שיער הייתה אפשרית רק אצל מעצבי שיער, כיום תוכלי להחליק את השיער בעצמך. לאחר רכישת מחליקי שיער איכותיים תוכלי לבצע את הפעולה באופן עצמאי לגמרי. אם את מסתבכת עם הפעלת המחליק תוכלי לבקש מחברה טובה או מבת משפחה לעזור לך. אך עדיין כאשר משתמשים במחליק שיער צריך לדעת כיצד עושים זאת כמו שצריך. הרי כל אחת שמעה את הסטיגמה לפיה השימוש במחליק לשיער פוגע בו. 

מחליק שיער איכותי להחלקה בטוחה

עוד לפני שנדבר על הפעולה עצמה, חשוב שתביני כי יש המון מחליקי שיער בשוק. המשמעות היא שתוכלי למצוא מחליק שיער איכותי, אך גם מחליק שיער פחות איכותי. מה שיהיה עלייך לעשות זה לרכוש מראש מחליק לשיער של חברה מוכרת שתוכלי לסמוך עליה. כך תדעי כי השימוש במחליק לא אמור לפגוע בשערך במידה ותעשי אותו כמו שצריך. מחליקים של חברות לא מוכרות עשויים להסב יותר נזק מאשר תועלת.

החלקה על שיער יבש ולא רטוב

יש נשים שיוצאות מנקודת הנחה כי הן יכולות לייבש את השיער באמצעות המחליק. לכל מכשיר יש את הייעוד שלו, אף אחת לא צריכה לנסות לחפש פתרונות אחרים. מחליקי שיער נועדו כדי להחליק את השיער, ולא בשביל שיהיה לך קל לייבש אותו. מהסיבה הזאת את החלקת השיער חובה לעשות על שיער יבש בלבד. יצאת זה עתה מהמקלחת? קודם תייבשי את השיער, ורק לאחר מכן תחליקי אותו.

תעברי על השיער פעם אחת בלבד

יש נשים שעוברות על אותן השערות פעם אחר פעם כדי להחליק אותו. בשביל למנוע פגיעה בשיער יהיה עלייך לעבור על אותן קבוצת שערות רק פעם אחת. אחרי שסיימת לעבור על קבוצת שערות מסוימת יהיה עלייך לעבור על קבוצת שערות חדשה. אם לא תחזרי על פעולת ההחלקה שוב ושוב, השיער עצמו יישמר בריא וחזק. כמובן שאם את מאלה שאוהבות להחליק את השיער תוכלי לרכוש מוצרי טיפוח לשמירה על השיער.

אנחנו ממליצים מאוד על מחליקי השיער של דיל קוסמטיקס! בקרו באתר:

דילוג לתוכן