איפור טבעי: זו הדרך הנכונה להתאפר בלוק טבעית

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

רוצה להיראות במיטבך אבל בלי שיהיה בולט שהתאפרת? הנה הדרך המושלמת להתאפר בצורה טבעית שתגרום לך להבליט את היופי הטבעי שבך.

השתמשי במייקאפ בעל אטימות בינונית

למרות שגוונו בצבע העור, מייקאפ הוא עדיין איפור בולט שניתן לראות. על מנת ליצור מראה טבעי, כדאי שתבחרי מייקאפ דווקא שאינו בעל אטימות ברמה גבוהה כך שלא יעניק לך כיסוי מלא. מייקאפ באטימות נמוכה יטשטש את פגמי העור שעל עורך, אך כן יאפשר לך להראות טבעית ולהבליט דברים שתרצי כמו נמשים.

צלליות בגווני עור

למראה טבעי כדאי להשתמש בצלליות לעיניים שיבליטו אותן אך יראו כמעט ללא איפור כלל. לכן מומלץ להשתמש בצלליות הדומות לצבע עורך אך לא במדויק. תוכלי להשתמש בגוונים קהים או בהירים במעט.

מרחי מסקרה בצורה עדינה

מסקרה תאריך לך את הריסים מה שיבליט לך את העיניים. כדאי למרוח מסקרה בצורה עדינה על מנת שהריסים הארוכים יראו טבעיים לחלוטין.

השתמשי בברונזר וסומק

ברונזר יבליט לך את עצמות הלחיים וסומק יוסיף לך מראה של חיות. מריחה של שניהם על הפנים בצורה עדינה תגרום לך להראות הכי יפה והכי טבעית שיש.

ליפסטיק בצבע הדומה לשפתיים שלך

תוכלי להשתמש בליפסטיק בצבע הקרוב לשפתיך על מנת להבליט אותן, אבל לא לגרום להן להראות מלאכותיות.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן