שמלות כלה במידות גדולות – זאת לא חייבת להיות משימה קשה!

29/11/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

במרבית סלוני הכלות אתן תאלצו לעשות שימוש בהרבה מאוד דמיון מבלי לראות בכלל את השמלה המוכנה ולדעת בדיוק לאיזה כיוון מה אתן הולכות. אתן תצטרכו להסתמך על כל ההבטחות העיצוביות שלא כל הזמן יעלו בקנה אחד יחד עם המבנה של הגוף שלכן או עם כל מה שאתן התכוונתן אליו. ברוב המקומות קשה מאוד למצוא איזה דגם לדוגמא שיהיה במידה שלכן אשר יאפשר לכן לקבל את התמונה בצורה ברורה יותר והרי תפירה של שמלת כלה מחדש במידה יותר גדולה יכולה לכלול המון הפתעות בלתי צפויות בדרך והתוצאה הסופית תהיה קרוב לוודאי תיראה רק זמן קצר לפני תחילת החתונה. דבר דיי אבסורד, כאשר אתן בעצם אמורות להרגיש פשוט מעולה ולא שבא לכן להיעלם מהמבוכה. אבל כמו שאנחנו מבטיחים, אל תגידי נואש.

רגישות ותבונה

בתוך ההיצע של המעצבים הענק אשר קיים, אפשר למצוא גם כמה מעצבי שמלות כלה אשר דואגים לזה שהמשימה של מציאת שמלת הכלה המחמיאה, המיוחדת והנוחה לכלה שהיא קצת מלאה, תהיה משימה שהיא בהחלט אפשרית. לקבוצה הזאת מצטרפות כל שמלות הכלה של הנשים בעלות החזה הגדול ומבני הגוף השונים, בכל הקשת של המידות. הם משקיעים המון בתחום החשיבה על הדוגמאות אשר יחמיאו לכל מבני הגוף השונים, הם מנסים כמה גזרות מגוונות, מרקמים שונים של בדים, ונותנים חלופה כנה מאוד ואמיתית ל"בעיה".

חשוב לדעת ולזכור

לפני שאתן תצאו נחושות ולהוטות אחר החיפוש של השמלה המנצחת, תזנחו לרגע את כל המיתוסים ואת כל המחוכים המכאיבים, ותאמינו שאתן תוכלו להראות מצויין גם בתוך שמלת כלה במידה שהיא גדולה מבדים שהם נשפכים ורכים מאוד. הבדים הנכונים והגזרה הטובה יוכלו לסייע לכן להדגיש בדיוק את כל הקימורים אשר אתן הכי אוהבות בגופכן. תזכרו שהמחטבים היום זה כבר לא כמו מכשיר העינויים של פעם. מחטב שהוא דק מאיכות מצויינת יכול להעניק לכן דבר ראשון מראה שהוא "אסוף ונקי", ומהצד השני, אתן לא תרגישו כאילו אתן לבשתן שריון של אבירים שהוא בלתי חדיר.

שום דבר הוא לא חובה בשבילכן

אין שום חובה כזאת של ללכת עם שמלה צמודה, אם זה כלל לא הסגנון שלכן אבל כדאי מאוד שאתן תשקלו כל גזרה אשר עומדת לרשותכן. באופן כללי יש לכל אישה את הקיבעונות שלה בנוגע למה מחמיא עליה ומה לא, ודווקא כדאי מאוד לקחת בחשבון שכל מה שלא טוב לכן בשגרת היום יום לא בהכרח נכון בקשר אל שמלה שהיא מושקעת, אשר נתפרה מחומרים מאוד איכותיים ואל הגזרה הנכונה למבנה הגוף שלך. מה שחשוב עוד יותר, אצל שמלות כלה במידות גדולות יש בנוסף גם אמצעי חיטוב ותמיכה אשר לא תמיד יהיו זמינים לנו בכל הנוגע אל הביגוד הרגיל בגלל המחיר והנוחות שיש בכל הקשור אל יום עבודה שלם.

מלווה מתאימה

מלוות תומכות שאתן סומכות על הדעה שלהן ועל הכנות שלהן, זה בעצם המתכון המושלם בכל הנוגע אל מציאת השמלה המתאימה שלך. קודם כל אם באמת חשובה לכן הדעה של אמא, אז כמובן שהיא זאת אשר חייבת להיות איתך בכל המדידות של כל השמלות. רוב המקומות לא מאפשרות את הצילום, ואם כן התמונה כלל לא תעביר את אותה ההתרגשות ולפעמים היא גם תעוות את כל הלוק הכללי.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנה

תיקי נשים מותגים לעומת תיקים זולים

תיקים הם אביזר אופנתי חיוני עבור נשים רבות. הם משמשים לאחסון חפצים אישיים, להשלמת המראה ולביטוי הסגנון האישי. תיקים מותגים ידועים באיכות גבוהה, עיצוב ייחודי ושרידות לאורך זמן. לעומת זאת, תיקים זולים עשויים מחומרים באיכות ירודה ועשויים להישבר או להתיישן במהירות.

לכתבה המלאה >>
הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית
אופנה

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב עסקים. היכולת לעצב ולהדפיס חולצה ייחודית מאפשרת לבטא את האישיות, לקדם מותג או עסק, או פשוט ליצור מתנה ייחודית לאהובים. במאמר זה נסקור את התהליך, היתרונות והעלויות הכרוכים בהדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית.

לכתבה המלאה >>
Woman's hand with many silver rings
אופנה

התאמת טבעות לצבע עורך

טבעות הן תכשיט פופולרי מאוד שאנשים רבים עונדים כל יום. הן מסמלות אירוסין, מחויבות, או לפעמים סתם הצהרה אופנתית. חשוב להתאים את צבע הטבעת לגוון

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן