איך לשדרג את ההופעה שלך עם אקססוריז לגברים

04/05/2023
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

איך לשדרג את ההופעה שלך עם אקססוריז לגברים

אקססוריז ואביזרים משלימים יכולים לשדרג משמעותית הופעה בצורה מרשימה מאוד ומבלי להשקיע יותר מדי מאמץ. עם זאת, "העמסה" של אקססוריז, או בחירה של פריטים משלימים לא נכונים, יכולים לצעצע את הלוק ולכן צריך לדעת איפה עובר גבול הטעם הטוב ומאיפה להשיג תוספות נהדרות להופעה שלכם! להלן האקסוסירז שאנחנו ממליצים להוסיף להופעה לפי הצורך:

אקססוריז להופעה מכובדת ומרשימה

אם אתם מחפשים להציג לוק אלגנטי עבור אירועים רשמיים, אנחנו ממליצים לשדרג את הלוק עם נעליים אלגנטיות, עניבה או פפיון, חגורה קלאסית ואפילו גרביים מתאימות:

נעליים אלגנטיות

הנעליים הן הפריט שמשלים את ההופעה וחובה שהן יתיאמו לקו הלבוש שבחרתם לצאת איתו לאירוע. כך למשל, אם תלבשו חליפה איכותית, אבל יחד איתה תנעלו סניקרס פשוטות, זה יוזיל מאוד את הלוק שלכם. יהיה הרבה יותר מתאים לו תנעלו נעליים אלגנטיות מגונדרות שיישרו קו עם ההופעה שלכם.

עניבה או פפיון

עניבה או פפיון הם ממש אקססוריז שמעלה את רמת ההופעה שלכם כמה רמות למעלה. תשימו לב שזו לא המלצה קבועה – צריך לקחת בחשבון האם המקום שאליו אתם הולכים באמת מתאים לקוד לבוש מאוד מחמיר שכולל את האביזרים האלו. עניבה תהיה בדרך כלל מתאימה לכל אירוע יוקרתי, אבל פפיון יתאים רק לאירועים סופר אקלוסיבים ולא לכל אירוע רשמי.

חגורה קלאסית

חגורה היא פריט שצריך להוסיף להופעה שלכם כדי לשפר את הנראות המהודרת שלכם. אם אתם רוצים להשיג מראה מתוקתק אז החגורה היא פריט חובה. צריך לשים לב שהחגורה היא בסיגנון קלאסי, ז"א – לא צעקנית מדי, אבל כמובן שאפשר לבחור לחגורה אלמנט שימשוך את העין כמו אבזם יוקרתי או חגורה עם צורה קצת מיוחדת. רק חשוב לא למתוך את החבל יותר מדי כדי לא להגזים ואתם תראו נהדר!

גרביים מתאימות

אולי זה קצת יפתיע אתכם, אבל הגרביים הם חלק מאוד משמעותי מההופעה שלכם. לגרביים יש ממש קוד ודרכם אתם תוכלו להעביר מסרים לסובבים אתכם. קח למשל, אם תרגבו גרביים שחורות קלאסיות, אתם תציגו את עצמכם כאנשים סולידיים שמיישר קו עם הקודים החברתיים. מצד שני, במידה ולהופע המכובדת שלכם אתם תצרפו גרביים מצועצעות – אתם למעשה "תצעקו" לכולם שאתם אנשים יותר מתוחכמים ממה שאתם נראים ואתם מבינים שיש קוד לבוש שצריך לעמוד בו, ובכל מקרה אתם מבקשים להציג גם אופי משוחרר, פתוח ומזמין לשיח.

איפה אפשר לרכוז אקססוריז מתאימים

אנחנו ממליצים מאוד על האתר של בגיר איי.אל שמתמחים באופנת גברים ומנגישים לגברים בישראל תלבושות איכותיות ומגונדרות לאירועים רשמיים ועסקיים כאחד. באתר תוכלו למצוא קטגוריה שלמה של פרטים משלימים (אקססוריז לגברים) עם כל הקולקציות שהצגנו כאן ועוד!

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנה

תיקי נשים מותגים לעומת תיקים זולים

תיקים הם אביזר אופנתי חיוני עבור נשים רבות. הם משמשים לאחסון חפצים אישיים, להשלמת המראה ולביטוי הסגנון האישי. תיקים מותגים ידועים באיכות גבוהה, עיצוב ייחודי ושרידות לאורך זמן. לעומת זאת, תיקים זולים עשויים מחומרים באיכות ירודה ועשויים להישבר או להתיישן במהירות.

לכתבה המלאה >>
הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית
אופנה

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב עסקים. היכולת לעצב ולהדפיס חולצה ייחודית מאפשרת לבטא את האישיות, לקדם מותג או עסק, או פשוט ליצור מתנה ייחודית לאהובים. במאמר זה נסקור את התהליך, היתרונות והעלויות הכרוכים בהדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית.

לכתבה המלאה >>
Woman's hand with many silver rings
אופנה

התאמת טבעות לצבע עורך

טבעות הן תכשיט פופולרי מאוד שאנשים רבים עונדים כל יום. הן מסמלות אירוסין, מחויבות, או לפעמים סתם הצהרה אופנתית. חשוב להתאים את צבע הטבעת לגוון

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן