התאמת טבעות לצבע עורך

30/08/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

Woman's hand with many silver rings

טבעות הן תכשיט פופולרי מאוד שאנשים רבים עונדים כל יום. הן מסמלות אירוסין, מחויבות, או לפעמים סתם הצהרה אופנתית.

חשוב להתאים את צבע הטבעת לגוון העור שלכם כי זה חלק מכריע מהסגנון והמראה שלכם.

כל הרעיון של התאמת טבעות לצבע העור הוא מושג חדש יחסית שגדל בפופולריות שלו במהלך השנים האחרונות.

אז מדוע חשוב בכלל להתאים בין הטבעת לבין צבע העור?

חשוב לקחת בחשבון את גוון העור של אדם בעת בחירת טבעת עבורו. זה חשוב כי טבעת שאינה תואמת את גוון העור שלה יכולה להיראות מוזר או לבלוט בצורה לא מחמיאה.

צבע העור של אדם יכול לשנות את האופן שבו הטבעת שלו נראית. לדוגמה, אם יש לכם עור כהה ואתם עונדים טבעת כסף, היא לא תופיע באותה הצורה כמו על מישהו עם עור בהיר יותר אלא תשתלב בצורה ניכרת יותר ויחד עם זאת בעדינות מאופקת.

גווני עור עיקריים

ישנם שלושה צבעי עור עיקריים: חיוור, בינוני וכהה. ישנם גם שני סוגים של טבעות: זהב וכסף. יש להתאים את צבע הטבעת לגוון העור. לדוגמה, אם יש לכם גוון עור חיוור, לכו על טבעות זהב בעלת נוכחות ובוהק ובכך הן יבלטו על צבע העור שלכם. אם יש לכם גוון עור בינוני או כהה, לכו על טבעות כסף. לטבעות כסף יש מראה יותר עדין כך שהן ישלימו גם את צבע העור שלך היטב ולא יהוו מראה כבד מדי.

סגנונות של טבעות ועיצובים

ישנם סוגים רבים ושונים של טבעות. כמה מהסגנונות הפופולריים ביותר הם טבעות זהב וכסף.

לטבעות כסף יש בדרך כלל גוון בהיר מעט מזהב בגלל רמת הטוהר הנמוכה שלהן. זה יכול לגרום להם להיראות מודרניים או מגניבים יותר בהשוואה לטבעות זהב בעלות גוונים חמים יותר הקשורים למסורת או לאלגנטיות.

ישנם גם סגנונות שונים של טבעות שאתם יכול לבחור כאשר אתם קונים אחת לעצמכם או למישהו אחר. לחלקם יש אבן חן באמצע בעוד שלאחרים יש יהלומים מסביב לטבעת כדי לגרום לה להיראות יוקרתית ונוצצת יותר.

עיצוב טבעת יכול להתבצע בסגנונות רבים ושונים. יש אנשים שמעדיפים מראה פשוט ואלגנטי בעוד שאחרים מעדיפים משהו יותר ייחודי ומקושט.

Young brunette female consumer choosing ring in jewelry shop

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנה

תיקי נשים מותגים לעומת תיקים זולים

תיקים הם אביזר אופנתי חיוני עבור נשים רבות. הם משמשים לאחסון חפצים אישיים, להשלמת המראה ולביטוי הסגנון האישי. תיקים מותגים ידועים באיכות גבוהה, עיצוב ייחודי ושרידות לאורך זמן. לעומת זאת, תיקים זולים עשויים מחומרים באיכות ירודה ועשויים להישבר או להתיישן במהירות.

לכתבה המלאה >>
הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית
אופנה

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב עסקים. היכולת לעצב ולהדפיס חולצה ייחודית מאפשרת לבטא את האישיות, לקדם מותג או עסק, או פשוט ליצור מתנה ייחודית לאהובים. במאמר זה נסקור את התהליך, היתרונות והעלויות הכרוכים בהדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן