קידום באינסטגרם ובפייסבוק – איך עסקים עושים את זה?

30/11/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

ניהול עסקים ברחבי הרשתות החברתיות, בעת בה המרכזיות הן פייסבוק ואינסטגרם, הינה פעולה מורכבת אשר מחייבת ידע מקצועי לצד ארגז כלים רחב. זאת בעוד כי המטרה העיקרית העומדת מאחורי ניהול עמודים עסקיים ברחבי הרשתות החברתיות השונות היא קבלת חשיפה ולידים איכותיים מקהל היעד אשר מגיע דרך אותן רשתות חבריות בצורה עקבית וגורפת באמצעות פרסום תוכן וקידומו ברחבי הפלטפורמות השונות. כאשר מדובר על ניהול וקידום דפים עסקיים ברשתות החברתיות, מיותר לציין כי בעל העסק מחפש להגדיל את רמת החשיפה שלו בדיגיטל וכך למעשה, להוביל לגדילה משמעותית ברמה המעורבות והמכירות בעסק. על מנת לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת אודות קידום בפייסבוק ובאינסטגרם לעסקים.

קידום באינסטגרם ובפייסבוק באופן ממומן

קידום ממון באינסטגרם לצד קידום ממומן בפייסבוק יהפו למוצלחים במיוחד בזמן בו העסק שלכם יצבור יחסי המרה גבוהים, משימה שלא פעם עשויה להתגלות כמורכבת במיוחד. כמו כן, חשוב לזכור כי ניהול של עסקים ברשתות החברתיות היא פעולה אשר דורשת אסטרטגיה שיווקית מדויקת לצד הגדרת יעדים מראש. יחד עם זאת, וודאו כי אתם מתחילים את תהליך הקידום לצד קונספט כיווני מרוכב לצד יעדים ומטרות ידועות, דבר אשר יעניק לכם את האפשרות למפות את כיוון העסק לפרק הזמן הקרוב. נוסף על כך, מומלץ לא פחות לחקור את הפוטנציאל השיווקי במטרה להבין כיצד אותן רשתות חברתיות יסייעו לאותו פוטנציאל להתממש. תכנון נכון ומדויק יאפשר לכם להתבסס על אסטרטגיה שיווקית שתקדם את המוצרים או לחילופין השירותים אותם אתם מציעים בעסק שלכם, להגיע לחשיפה מירבית, להפוך את הנוכחות הדיגיטלית לדומיננטית וכך למעשה, להגדיל את מחזור המכירות בעסק.

הפרמטרים העיקריים לקידום אופטימלי

הפרמטרים העיקריים הסובבים סביב הצלחת מודעה בקידום ממומן באינסטגרם או לחילופין בפייסבוק כוללים בין היתרים פענוח מדויק של קהל היעד הרלוונטי שכן, באמצעות בחירה של תמונות, ניהול תקציב נכון ,יצירת תוכן שיווקי שמניע את הגולשים לפעולה וניהול שוטף במערך הבקרה של מנהל המודות בפייסבוק. זאת בעוד כי לא כל בעל עסק יודעים לעסוק בכל פעולה על הצד ביותר ואף בעלי עסקים שאין להם זמן לביצוע הפעולות הללו ולכן, במידה ואתם רוצים לוודא כי הנוכחות הדיגיטלית שלכם אכן צוברת צמיחה יחד עם חלוף הזמן, ההמלצה המרכזית תהיה לפנות לשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה לקידום אתרים, כזו אשר תעניק לכם את האפשרות להתעסק במה שחשוב לכם בעסק בזמן שצוות הקידום דואג לקידום האתר שלכם.

בדיקת ההצלחה של הקמפיין שלכם

כאשר אנו מדברים על קידום באינסטגרם ובפייסבוק, הרי שלאחר שסיימתם לבצע את תהליך הקידום תרצו לבדוק את רמת ההצלחה של הקרמפיין שלכם על מנת לעדגן את האסטרטגיה השיווקית במידת הצורך. על כן, חשוב לזכור כי כאשר מדובר על תהליך הבקרה, הרי שמתקבלים נתונים מפורטים על כל הסובב סביב רמת החשיפה והמעורבות של הקמפיין. כמו כן, יהיה עליכם לבחון לעומק את מגוון הנתונים הסטטיים שתקבלו, את תוצאות הקידום ואת כמות החשיפה במטרה לשפר את התכנון השיווקי שלכם בהתאם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עליכם להישאר עם אצבע על הדופק בכל הסובב סביב הנתונים והסטטיסטיקות השונות אשר מתקבלות במטרה להבין מה עליכם לשנות בתוך הארגון ואיפה עליכם לשים את הדגשים העיקריים במטרה לקדם את העסק שלכם, הן ברמה המקצועית והן ברמה השיווקית.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן