מה לובשים לדייט ראשון?

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

זה לא סוד שהרושם הראשוני חשוב, וכשזה מגיע לדייט, את רוצה לוודא שאת שמה את הטוב ביותר שלך בפרונט. אבל מה זה אומר כשזה מגיע לארון בגדים?
ברור שתרצי להימנע מכל דבר מרושל מדי או חושפני מדי, אבל מעבר לזה, זה יכול להיות קשה לדעת מה יעשה את הרושם הטוב ביותר. כשאת מתכוננת לדייט, את רוצה להיראות במיטבך. אבל עם המגוון העצום של בגדי מעצבים בחוץ, זה יכול להיות קשה מאוד לדעת מאיפה להתחיל. אם את מרגישה אבודה, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את בגדי המעצבים המושלמים לדייט שלך.

איך כדאי להתלבש לדייט ראשון?

קודם כל, מהו המיקום של הדייט שלך? אם את הולכת למסעדה מפוארת, למשל, תרצי להתלבש בהתאם. אם אתם הולכים למסעדה נינוחה, אין צורך ללבוש בגדי מעצבים. עם זאת, אם את הולככת לאירוע רשמי יותר, שווה להקדיש את הזמן כדי למצוא בגד שגורם לך להיראות ולהרגיש במיטבך. קחי בחשבון את הסגנון האישי שלך ובחרי בגדי מעצבים המשקפים זאת. אחרי הכל, את רוצה שהדייט שלך יכיר את אותך באמת, אל תפחדי להשוויץ בחוש האופנה הייחודי שלך.

גם האישה צריכה להרשים בדייט הראשון את בן או בת הזוג שלה לדייט, וכמובן להתאים אותו למקום שבו קבעו את הפגישה המרגשת. כשמדובר בדייט במקום סגור, כדאי לשלב שמלה קלילה עם עקבים גבוהים לחיטוב הגוף. אפשר להחליף את השמלה בחולצה אופנתית וצבעונית עם מכנסי ג'ינס או מכנסיים מעוצבים שיתאימו. בכל מקרה, כדאי שלא לוותר על נעלי העקב לפגישה הראשונה. התאימי איפור מושלם ללבוש שלך ויש לך את המראה המושלם.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא העונה. אם זה בקיץ, תרצו ללבוש בדים קלים ואווריריים שלא יגרמו לכם להזיע. זה אומר שכבות קלות ובדים נושמים. אם הדייט הוא דווקא בחורף לעומת זאת, תרצי לוודא שלא יהיה לך קר (או אולי כן?).

שלישית, חשוב לשים לב לסגנון האישי שלך. חשבי על סוג בגדי המעצבים שיגרום לך להרגיש הכי בטוחה. אם את מרגישה טוב במה שאת לובשת, זה יופיע בהתנהגות ובגישה שלך.
אם את בדרך כלל לא מתלבשת רשמי, אל תנסי להתלבש רק בשביל הדייט שלך. באופן דומה, אם נוח לך יותר בג'ינס ובחולצת טי, אל תנסי להכניס את עצמך לשמלה בכוח רק בגלל שאת חושבת שהיא תרשים את הדייט שלך. בסופו של יום, את רוצה להיות עצמך ולהרגיש נוח בעור שלך. אחרי הכל, ביטחון עצמי הוא תמיד האביזר הטוב ביותר.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנה

תיקי נשים מותגים לעומת תיקים זולים

תיקים הם אביזר אופנתי חיוני עבור נשים רבות. הם משמשים לאחסון חפצים אישיים, להשלמת המראה ולביטוי הסגנון האישי. תיקים מותגים ידועים באיכות גבוהה, עיצוב ייחודי ושרידות לאורך זמן. לעומת זאת, תיקים זולים עשויים מחומרים באיכות ירודה ועשויים להישבר או להתיישן במהירות.

לכתבה המלאה >>
הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית
אופנה

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב עסקים. היכולת לעצב ולהדפיס חולצה ייחודית מאפשרת לבטא את האישיות, לקדם מותג או עסק, או פשוט ליצור מתנה ייחודית לאהובים. במאמר זה נסקור את התהליך, היתרונות והעלויות הכרוכים בהדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן