לאיזה גובה יכול להגיע מנוף סל?

12/04/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

תומר מנופים

מה הוא מנוף סל ובמה מסייע?

מנוף סל הוא אחד מסוגי המנופים הנוחים והנפוצים ביותר, שמתאימים לשלל שימושים תעשייתיים ופרטיים. מדובר במנוף נייד שבקצה הזרוע שלו, מחובר סל המסוגל להניע אדם ובעל מקצוע כמו מנקה חלונות גבוהים, פועל בניין ועוד, וכן גם תכולה כמו ריהוט של דירה שיש להעביר וכן הלאה. כך, מסוגל מנוף הסל לסייע בשלל תחומים, כאשר השימוש בו אכן פופולרי בעיקר בעולם התחזוקה ובעלי המקצוע שעובדים בגובה, בעולם החקלאות והגננות, ובמעברי ירה והובלת תכולה מסיבית.

מה הגובה של מנוף סל?

מנופי הסל הנמצאים כיום בשוק הם שונים ומגוונים,  ושונים בין היתר גם בגובה שלהם וביכולות ההרמה שלהם. ישנם מנופים שמכוונים להגיע רק לקומה הראשונה, לתקרה גבוהה ולא מעבר, וכך מתאימים מאד לשלל צרכים ולבעלי מקצוע. מעבר לכך יש מנופי סל שיכולים להגיע גם לעד כ- 70 מטר או יותר, וכך להגיע לקומות הגבוהות בבניין ולסייע בכל צורך. 

אז איך נדע איזה מנוף סל להזמין?

מאחר וכל מנוף סל מתמחה בסוג אחר של עבודות ומגיע לגבהים אחרים, חשוב להתייעץ עם חברת המנופים ולהגיע יחד להבנה של איזה מנוף הכי יתאים הן בגובה והן בייעוד ובמטרה שהביאה אתכם להזמין את מנוף הסל. לבד, לא נוכל לדעת מה המנוף המתאים ביותר וחשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע מיומנים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן