מה ההבדל בין חברת ניקיון לשירותי ניקיון פרטיים?

16/02/2023
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

חברת ניקיון

ההתלבטות בין חברת ניקיון לבין שירותי ניקיון פרטיים היא מובנת מאליה. לכל אחת מהאפשרויות הללו יהיו יתרונות משלה, אך בו בזמן גם מספר חסרונות. כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה לכם יהיה עליכם להכיר את שני צידי המטבע. בעוד הבחירה בשירותי ניקיון פרטיים תהיה ברורה לרבים, האופציה של חברת ניקיון צריכה להילקח בחשבון. רק אם תעשו את הבחירה שנכונה לכם, תוכלו להוציא ממנה את מירב התועלת. יש כאלה שבוחרים באפשרות אחת, אך בדיעבד הם מגלים כי מוטב להם לבחור באפשרות אחרת. הכנו לכם רשימה ארוכה של הבדלים שבזכותם תוכלו להכיר את האופציה האידיאלית בשבילכם. מה שמתאים לאחרים זה לא בהכרח מה שיהיה מתאים לכם לפי שיקולי הדעת. אל תגרמו לעצמכם להגיע למצב בו תתפשרו על הניקיון של הבית או העסק.

שירותי ניקיון פרטיים

מנקים פרטיים הם מנקים שאותם תבחרו בקפידה בהתאם להיצע רחב של מנקים אפשריים. המנקה הפרטי יגיע אליכם ביום ובשעה קבועה, בהתאם ללוח הזמנים שלכם. לרוב מדובר על איש מקצוע אחד שילווה אתכם למשך תקופת זמן ארוכה, בשאיפה כמובן. תוכלו גם לבקש ממנו להגיע בכל מיני מועדים שונים בהתאם למידת הצורך. היתרון המובהק של מנקה פרטי הוא שיש לכם היכרות מלאה איתו. תוכלו לבצע מולו תיאום ציפיות מקיף עוד לפני תחילת העבודה עצמה. ברגע שהתוצאות יהיו משביעות רצון יהיה אפשר לשמור על קשר שנים ארוכות. ישנם מנקים פרטיים שמגיעים לבתים קבועים כבר שנים רבות ללא שום בעיה.

חברת ניקיון מקצועית

חברת ניקיון היא חברה שמעסיקה עשרות רבות של מנקים שעובדים תחתיה. החברה תדאג בכל פעם מחדש להביא לכם עובד ניקיון לפי הביקוש ולפי הצורך. בגלל שיש לחברה כמות גדולה של מנקים, היא זאת שתדאג להתאים את עצמה אליכם. זקוקים לשירותי ניקיון מעכשיו לעכשיו? שיחת טלפון אחת תאפשר לכם להשיג את האיש הנכון בזמן הנכון. בו בזמן החברה בודקת כל הזמן את המנקים שלה ומסננת את אלה שלא מבצעים את העבודה הנדרשת. היתרון הגדול בבחירת בחברת ניקיון הוא שלא תהיו תלויים באיש מקצוע אחד. תוכלו לדעת כי גם אם אחד המנקים לא יגיע, מיד תעמוד לרשותכם חלופה אחרת.

היכן התשלום יהיה זול יותר?

נדגיש כי אין הבדלים גדולים במיוחד בתשלום בין חברת ניקיון לבין קבלת שירותי ניקיון פרטיים. בעוד בעת העסקת מנקה פרטי יהיה עליכם לדאוג ליחסי עובד מעביד בסיסיים. קבלת השירות דרך חברת ניקיון יהיה כמו קבלת שירותים נוספים מחברות אחרות. גם אם תחסכו עוד כמה עשרות שקלים בהעסקת מנקה פרטי, התהליך יכול להיות לא קל בשבילכם. בו בזמן העבודה עם חברת ניקיון מוכרת תהיה עבודה פשוטה עם מחירים קבועים מראש. לא תמצאו את עצמכם במצב בו יובטח לכם מחיר אחד, אך בפועל תשלמו מחיר אחר.

מה עדיף לכם לבחור?

האמת היא שהבחירה היא אינדיבידואלית בין האנשים השונים בהתאם להעדפותיהם האישיות. אם מצאתם מנקה פרטי שאתם סומכים עליו, אין סיבה שלא תעבדו מולו. הבעיה העיקרית היא שקשה למצוא מנקה אמין שיתמיד בהגעה הקבועה אליכם. מצד שני העלויות של חברות ניקיון יהיו גבוהות יותר, אך השקט הנפשי יהיה שווה הכל. כיום כאשר עושים השוואה ישירה בין האפשרויות הללו עדיף לפנות לחברות ניקיון. תדעו כי בכל יום ובכל שעה ניתן יהיה לנקות את הבית או את העסק שלכם. לא תצטרכו לדפוק חשבון לאחרים או לנסות להתאים אתכם לאילוצים המרובים.  

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן