סוגי קסדות לרכיבה על אופניים ולמה כל אחת מתאימה

10/04/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

איזה סוגי קסדות קיימים ומה ייחודם?

ברכיבה על אופניים יש מספר סוגי קסדות וכל אחת מתאימה לסוג רכיבה שונה, כדי לדעת מה הקסדה שהכי מתאימה לכם כתבנו מדריך שמסביר על סוגי הקסדות השונות ולאיזה סגנון רכיבה הקסדה הכי מתאימה, אבל לא רק! כדי להקל עליכם, בסוף המאמר גם נמליץ על המקום הטוב ביותר לרכוש ממנו קסדות אופניים.

קסדה מלאה 

קסדה מלאה היא קסדת חצי שיש לה תוספת, היא גם יורדת ומכסה את הראש עד העורך בעצם וכך מגנה על יותר חלקים מהראש בעת רכיבה על אופניים. לכן היא מתאימה לרוכבי שטח ורוכבים מקצועיים שעומדים בסכנות ומהירות גבוהה. החסרונות היא שהיא יותר סוגרת על הראש באי נוחות וחמה וכבדה יותר.

קסדת חצי 

קסדת חצי היא קסדה שהחלל שמכסה אינו מלא מהראש, והיא ממוקמת ומגנה בעיקר על החלק העליון של הראש. הקסדה נפוצה בעיקר אצל רוכשי כביש מאחר והיא קלה ומכניסה הרבה אוויר אל הראש והשיער בזמן רכיבה על אופניים.

קסדת סטריט

קסדה נוחה ומגניבה, שנפוצה אצל רוכבים עירוניים ולא מקצועיים בגלל הלוק שלה. הקסדה מכסה בעצם את הראש באופן רחב אך חמה מאד, לא מתאימה לראש ומתהדקת עליו כמו הקסדות המקצועיות, והמשקל שלה מאד גבוה. לכן היא מתאימה לנסיעות קצרות בתוך העיר אך כלל לא מעבר.

קסדת פולפייס

קסדת ראש מלאה היא קסדה מסיבית, בעלת משקל גבוה מאד שמחממת מאד את הראש ומזכירה יותר קסדות של אופנועים ברמת ההגנה והמראה. יש לה חסרונות רבים בכל הנוגע לרכיבה על אופניים בגלל המשקל ואי הנוחות אך היא מתאימה לרוכבי אנדורו ואקסטרים שחשופים לסכנות ונפילות תדירות ומסכנות חיים.

איפה כדאי לרכוש קסדות

אז נכון שחנויות רבות מציעות קסדות לאופניים במגוון רחב של מחירים אבל כשזה מגיע לבטיחות, ועוד לראש שלנו – אנחנו ממליצים ללכת על הטוב ביותר ולא להתפשר על חיקויים או גרסאות זולות.
אז מה הטוב ביותר אתם בטח שואלים את עצמכם.. מזל שאנחנו פה! יצאנו ובדקנו את כל החנויות האינטרנטיות שמוכרות קסדות לאופניים ומצאנו את האתר שמביא לכם קסדות אופניים לרכישה אונליין של מותגים מקוריים ובמחירים הטובים ביותר בשוק! היכנסו עוד היום לאתר של ריסייקלס ותתרשמו ממגוון הקסדות לאופניים לרכישה אונליין שהם מציעים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
ספורט

עיסוי לספורטאים

אוהבים להתאמן? האימונים גורמים לכם לכאבים אבל לא רוצים להפסיק? כדאי שתחשבו על עיסוי שיעזור לכם להתמודד עם הכאבים ועם הפציעות כתוצאה מהספורט. עיסוי –

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן