צימרים בצפת – המלצות לחופשה חלומית בצפת

29/01/2023
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

בין כל הסמטאות הציוריות של צפת מתחבאים להם כמה פאבים של יקבי עילית, מספר גלריות אמנות משוקעים של אמנים אזוריים, מספר מסעדות וקולינריה איכותיים, פינות בשביל נשנוש של האוכל המקומי. מלונות אשר קמים רק עכשיו ואלה שכבר קיימים ומשתדרגים והופכים אל מלונות יוקרה. לכל זה מצטרפים הצימרים המשגעים, הפסטיבלים העולמיים, כמו פסטיבל הלאדינו ופסטיבל הכליזמרים. זאת עיר אשר הופכת לאט לאט להיות מרכז תיירות שהוא בגדר חובה בצפון ולא רק עיר לעצור בדרך מפה לשם.

מה חייבים לראות?

במשך למעלה מעשור אלפים של מתנדבים מתגלית חפרו את הלב של העיר העתיקה, במתחמים של בנייה עכשווית ועתידית. הם חשפו בפועל את צפת של המאה ה-16, זאת אשר טרם רעידת האדמה אשר יצרה העיר על גבי העיר. 180 מטרים של מנהרות פשוט מדהימות אשר מציגות את עיר צפת של פעם, בארות של מים ואפילו טאבונים עתיקים להכנה של לחם. את הנהרות של צפת אסור לכם לפספס. הרחוב הראשי של צפת הוא רחוב ירושלים אשר בו אתם תמצאו את כל מה שאתם חיפשתם החל מבגדים אוכל, פירות, תבלינים, מתנות וגם פרחים כמובן. אומנם הרחוב נמצא כרגע לפני פרויקט נרחב מאוד של מתיחת פנים והתחדשות עירונית אבל מומלץ מאוד לבקר בו כבר מעכשיו, האותנטיות פשוט מדהימה.

טיולים רומנטיים

חלק בלתי נפרד מהטיול הרומנטי שלכם זה המקום אשר אליו אתם מגיעים לאחר יום שלם של הליכה. חשוב מאוד שאתם תגיעו אל מקום שהוא שקט ומתאים בדיוק עבורכם. אצלנו בקרבת צימרים בצפת אתם תוכלו לנפוש, לשטוף את העיניים יחד עם נוף שהוא פשוט מיוחד במינו, וכמובן לטייל בכיף. צפת זאת בירת הגליל אשר קצת נשכחה בכל השנים האחרונות בעיקר בגלל ההתחזקות של החרדים בעיר. המדרחוב שלה מתגעגע לכל התיירים אשר גדשו אותה בעבר אבל המהות של העיר נשארה בדיוק כמו שהיא הייתה, עיר המקובלים, המון בתי כנסת עתיקים, קברים של צדיקים וקירות של אומנים.

צימר קשתות בצפת

במרכז של העיר צפת על הטיילת, הוקם מתחם של אירוח מאוד מפואר 'קשתות בצפת'. הצימרים המפוארים האלה הוקמו בתוך בניין עתיק מאוד בעל סגנון צפתי ויפה אשר בנוי מקשתות ייחודיות שכמובן אופייניות אל עיר צפת. היחידה הזוגית מתואמת בשביל אירוח רומנטי של זוגות והיא מתאימה אל הנושא של צימרים לדתיים, הצימר הגדול בעצם מותאם לזוג פלוס חמישה אורחים יחד איתם. כל צימר בנפרד נבנה פשוט בפאר רב יחד עם מגוון ענק של פינוקים. לכל האורחים יש ג'קוזי יחד עם ספא ענקי ומשוכלל, פינת אוכל מדהימה ומטבחון חדשני. בתוך חדר האמבט תוכלו למצוא שלל תחליבי רחצה וסבונים ארומטיים יחד עם מגבות נקיות כמובן.

וילה רויאל בשכונת כנרת בצפת

אירוח שהוא פשוט מפנק במיוחד ממתין לכם בתוך הוילה של רויאל כנרת אשר נמצאת בשכונת נוף כנרת בצפת. זאת וילת נופש מאוד עשירה ומעוצבת, אשר ממוקמת בתוך מתחם מאוד יוקרתי אשר כולל שני וילות נפרדות, אשר מוצעות להשכרה יחד או בגלל לחוד. המתחם אשר משקיף אל הנוף העוצר נשימה של האגם הכנרת ואל הר החרמון. בתוך הוילה אתם כמובן תוכלו למצוא חמישה חדרי שינה, שלושה חדרים אשר כוללים מיטה זוגית, ושני חדרים נוספים בעלי מיטה זוגית וספה שהיא נפתחת. כל המיטות מגיעות יחד עם מזרנים אורטופדיים ויחד עם מצעים שהם פשוט רכים ואיכותיים, מסכים שטוחים בגודל של 32 אינץ", שידות לילה ועוד.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן