שעון חכם לילדים – הדגמים המומלצים ביותר

11/12/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

שעונים חכמים הם בכלל לא רק בשביל הגיל המבוגר. למעשה, היום יש בשוק המון דגמים אשר מיועדים לקהל הצעיר היותר, והם מציעים מגוון אפשרויות להנאה של הילד ולביטחון שלו. חלק מן הדגמים יעניקו לכם מידע מקיף על המיקום של הילדים ויאפשרו לכם כמובן גם לתקשר איתם כשהם מחוץ אל הבית, ואחרים מיועדים בשביל מעקב שוטף אחר הפעילות הגופנית שלהם. עם פונקציות כגון, לחצן חירום, התראות מקיפות על יציאה מהאזור הבטוח וצ'אט קולי, אתם ההורים, תרגישו הרבה יותר רגועים והילד יהיה הרבה יותר בטוח. כאשר מדובר במכשיר אשר ילווה את הילדים שלכם לאורך כל היום, ויאפשר לכם כמובן לשמור עליהם ממרחק, חשוב מאוד לעשות את הבחירה הכי הנכונה, ובגלל זה בחרנו בשבילכם את השעונים החכמים הכי טובים לילדים.

Kidiwatch Pro 2.1

Kidiwatch Pro 2.1 מגיע ביחד עם כל התכונות המצוינות של שעון חכם לילדים במבנה שהוא עמיד במיוחד, ובעל עיצוב של מותגים מאוד אהובים. ביחד עם תכונות כמו חסימה של מספרי טלפון שהם לא מוכרים, לחצן חירום ו-GPS מאוד מדויק, הילד שלכם תמיד יהיה רק במרחק של לחיצת כפתור. בראש ובראשונה זה קודם כל טלפון סלולרי, דרך השעון הילד יכול לתקשר רק עם אנשים אשר אתם ההורים בוטחים בהם. הטלפון מאפשר עד 15 אנשי קשר שהם שונים, והוא מונע קבלה של שיחות והודעות ממספרים אחרים. אם הילד שלכם חש מצוקה או סכנה, הוא כמובן יכול ללחוץ על הכפתור של ה-SOS

Kidizoom DX2

שעון Kidizoom DX2 הוא לא רק טלפון ו-GPS, אלא גאדג'ט מאוד מגניב שמלא בפונקציות ובאפשרויות. יש לו מצלמות כפולות אשר מאפשרות לילדים שלכם לצלם תמונות וסרטונים, עם אפקטים מיוחדים, ומשחקים שהם כמובן חינוכיים אשר יעשירו את הילדים ויעסיקו אותם למשך הרבה שעות. העיצוב מאוד יפה ועדין, והילד יוכל לבחור מבין כל 55 תצוגות המסך השונות. השעון מגיע יחד עם טיימר, שעונים מעוררים, לוח שנה, מחשבון ומודד צעדים. בנוסף לכל הפונקציות הבסיסיות, המשחקים החינוכיים אשר פותחו על ידי Vtech יעניקו לילדים שלכם שעות מרובות של הנאה ולמידה. עם מסך המגע הבהיר והידידותי בגודל של 1.44 אינץ', הילד שלכם יבין בקלות רבה איך לתפעל את השעון. אם כי חשוב לזכור שהוא לא עמיד למים, ואתם תצטרכו להוריד אותו בזמן המקלחת. את כל השעונים החכמים לילדים שלכם, תוכלו כמובן להזמין במהירות וביעילות דרך אתר סמארטליקס.

Fitbit Ace

ה- Fitbit Ace הוא שעון חכם אשר נועד לתעד את הפעילות של הילדים, לעקוב אחרי כל הפעילויות הגופניות שלהם, ולתת להם מוטיבציה לאורח חיים שהוא בריא יותר. בעזרת חיי סוללה של עד כחמישה ימים, זה שעון מושלם לענוד כל הזמן לבית הספר. הוא אלגנטי וקל משקל, זה שעון חכם דקיק אשר נועד לעקוב אחר כל הצעדים היומיומיים ולהפוך את הפעילויות הגופניות האלה למהנות הרבה יותר על ידי הצבה של מטרות ומתן תגמולים וגם תגים. הוא ישלח לילד שלכם תזכורת לזוז, יעניק לו תמריצים בשביל לבצע את הפעילות היומיומית, ובמשך הלילה הוא גם יעקוב אחר השינה של הילד. הילד שלכם יוכל להתאים אישית את הלוח של השעון לעיצוב הכי מועדף עליו, ולהיכנס מתי שבא לו אל החשבון שלו, לצפות בהתקדמות שלו ובתגים אשר הוא הרוויח. אם גם לכם יש את השעון החכם מבית Fitbit, אתם תוכלו להקים חשבון שהוא משפחתי ותוכלו לעקוב גם אתם אחר ההתקדמות של הילדים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
פינוקים

הקשר בין המצעים לאיכות השינה

איכות השינה היא אחד הגורמים החשובים ביותר לבריאות הכללית שלנו. שינה טובה מסייעת לנו להירגע, להיטען באנרגיה, ולתפקד בצורה טובה יותר במהלך היום. יש הרבה מאוד גורמים המשפיעים על איכות השינה. אחד מהם הוא המצעים שאנחנו משתמשים בהם. בואו נכיר לעומק את הגורמים לאיכות השינה והקשר של המצעים לשינה טובה ובריאה:

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן