פרקט פולימרי – מה השימושים ולמה כדאי?

13/11/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

פרקט הוא הריצוף המועדף על אנשים רבים שמעוניינים לשדרג את הבית שלהם. עם זאת קיימים סוגים רבים של אופציות, לכל אופציה יהיו את הפלוסים ואת המינוסים שלה. אנו רוצים לדבר על אחת מהאפשרויות השכיחות, זאת שככל הנראה יצא לכם לשמוע עליה. אנו כמובן מדברים על פרקט פולימרי, פרקט שזוכה לאהדה רבה אצל אנשים רבים. אך האם אתם יודעים מהם השימושים שלו ומה הופך אותו להיות פרקט מבוקש? ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על הפרקט הזה טרם רכישתו.

איפה כדאי להתקין פרקט פולימרי?

אפשר להתקין פרקט בכל חדרי הבית אותם תרצו לשדרג. הנראות המיוחדת של הפרקט הזה הופכת אותו להיות פרקט מבוקש בהשוואה לכל האחרים. עם זאת ישנה המלצה שלא להתקין אותו בחדר האמבטיה, למרות היותו פרקט עמיד למים. לחדרי האמבטיה מוטב לרכוש ריצוף בהתאמה אישית, כזה שמתאים עבורה. תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע טרם ההתקנה על מנת להבין את מידת הכדאיות. בכל פעם יהיה עליכם לבחון את המקרה לגופו בהתאם למבוקשכם.

מהם היתרונות?

  • הפרקט הפולימרי עמיד במים, כך שתוכלו לנקות את הבית ללא חשש. פרקטים אחרים עלולים להיהרס ברגע ששוטפים אותם עם מים, כאן זה לא יהיה המקרה. כמובן שמוטב להימנע משימוש בכמויות גדולות של מים, אך כאן זה כבר השיקול האישי שלכם. כמובן שיהיה עליכם להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים לפרקט.
  • העמידות של הפרקט הפולימרי גבוהה מאוד, כזאת שתספק שקט ארוך טווח. אם לא בא לכם להחליף את הריצוף כל כמה שנים, זוהי בהחלט יכולה להיות בחירה מעולה. הפרקט עצמו מגיע עם אחריות ארוכה, כך שמהבחינה הזאת לא אמורה להיות לכם בעיה או כל חשש.
  • העיצובים שבהם תוכלו לראות את הפרקט הפולימרי רבים ומגוונים. תוכלו לבחור כל מיני טקסטורות וכל מיני עיצובים בהתאם לעיצוב הרצוי מבחינתכם. התקנת פרקט פולימרי נובעת בין היתר על מנת לשדרג את החלל שבו הוא מוצב. הפרקט הזה עושה את העבודה הספציפית הזאת בהצלחה רבה. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן