איך בוחרים ריפוד לספה ?

05/03/2023
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

חשיבותו של ריפוד הספה

הסלון האהוב הוא מרכז הבית אליו הכל מתנקז. מטבע הדברים, כל אביזר שימושי חשוף לבלאי טבעי, וגם מערכות הישיבה מתבלות עם השנים, ומתגלים בהן כתמים שלא ניתן לנקות, קרעים, סדקים או צבע דהוי.

אם קשה להיפרד מהספה או הכורסא האהובה עלינו, זה הזמן להחליף את הריפודים של המושבים במערכות הישיבה בסלון. ריפוד הספות יחד עם חידוש איכותי באמצעות מילוי כריות ותיקון קרעים, יאפשר לנו ליהנות מהריפוד שנים רבות בלי להשקיע במערכות ישיבה חדשות.

כיצד נדע מתי להחליף את הריפוד בספה?

באופן כללי, לפני שמזמינים ריפוד או חידוש ספות, מומלץ לבצע מספר פעולות מניעה שיסייעו לנו לשמור על הספה או הכורסא שלמות ונקיות לאורך זמן. בין הצעדים, ניתן למנות: ניקוי יסודי של אבק וכתמים ולכלוכים שונים הנמצאים על שטח הספות, ובדיקה תקופתית של הספה אחת לתקופה לתיקון סדקים וקרעים.

אם אחד מהדברים האלו קרה, רצוי להחליף את הריפוד ונבחר אחד חדש בהתאם לצרכים ולעיצוב בחלל הסלון. כמות האפשרויות שעומדות בפנינו לריפוד הספות היא עצומה עם מגוון עיצובים: אורבני, הייטקי, וינטג’, כפרי ועוד.

יש מגוון חומרים, צבעים וטקסטורות שניתן להלביש אותם על הספות כך שאף אחד לא ירגיש שהם למעשה תחליף לספה המקורית. הטרנדים של ריפוד לספה משתנים ללא הרף, ריפוד ספות היא הדרך היחידה להנות מריפודים בכל מיני צבעים ודוגמאות, ולהתחדש אחת לתקופה בריפוד חדש ושונה שיעניק חיים חדשים לסלון.

סוגי הבדים לריפוד הספות

בדים הטבעיים: כותנה ופשתן הם הבדים הנעימים ביותר למגע ונחשבים גם לבדים יפים. בדים טבעיים יעניקו לספה שלכם מראה קליל ואוורירי. עם זאת, אלו הבדים שמתלכלכים הכי מהר, ודי בקלות, והם בעלי בלאי גבוה.

בדים סינתטיים: לרוב הם בדים חזקים ועמידים הרבה יותר, בהשוואה לבדים הטבעיים. הבדים הסינתטיים הם בדים דוחי כתמים המונעים חדירת נוזלים וניתנים לניקוי הרבה יותר בקלות: את חלק מהבדים הסינתטיים ניתן לנקות באמצעות מים וסמרטוט לח בלבד. בנוסף, קיימים כיום בשוק בדים סינתטיים בדוגמאות רבות, כמו בד סינתטי דמוי עור, כך שניתן לשחק עם הריפוד הזה לשילוב היתרונות שלו.

ריפוד עור: נחשב לבד איכותי בעל עמידות גבוהה, המשרה תחושת יוקרה וכובד בסלון. בנוסף, העור הוא ריפוד טבעי ולכן הוא נוח לישיבה, גם לאורך זמן. ואולי הפרט הכי חשוב – העור נוח מאוד לניקוי, ומלבד העובדה שצריך לשמן אותו מדי זמן, הוא אינו דורש תחזוקה רבה.

ג'קארד: בד זה הוא עבה וחזק, בעל מרקם מחוספס, הנוצר מאריגה רב-שכבתית. בד ג'קארד הוא קשה יחסית לניקוי, ואין לו שוק גדול בארץ.

זמש: מדובר בריפוד שמתלכלך יחסית מהר וקשה לנקות אותו והוא יחסית נדיר בארץ.

מה המחירים של ריפוד ספות?

חשוב לציין שהמחירים משתנים מאוד: המחיר נקבע לפי סוג הבד או העור שנבחר, דגם הספה, משך העבודה ומורכבות העבודה. בנוסף, במידה והספה דורשת מעבר לריפוד גם מילוי של ספוג או החלפת קפיצים, העבודה תתייקר.  

מחיר ריפוד ספה דו מושבית מבד נא בדרך כלל בין 2,000-4,000 ₪, מחיר ריפוד ספה תלת מושבית מבד יעלה לרוב 2,500-4,500 ₪, מחיר ריפוד ספה דו מושבית מעור יהיה יותר יקר ועולה 3,500-7,000 ₪, מחיר ריפוד ספה תלת מושבית מעור עולה 5,000-8,500 ₪, מחיר ריפוד ספה דו מושבית דמוי עור נא בין 2,000-4,000 ₪, מחיר ריפוד ספה תלת מושבית דמוי עור עולה 2,500-4,500 ₪. 

https://repair-sofas.co.il/

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן