ראיתם חולדה בבית? הנה מה שאתם צריכים לעשות

11/09/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

The hand from the hole wants to steal the rose flower from the trap. Pastel surreal concept.

חדירה של מזיקים כאלו ואחרים לתוך הבתים השונים המכילים בתוכן משפחות מהווה עניין שכיח במיוחד ברחבי מדינת ישראל שכן, בעת בה אנו נתקלים במרכסמים ובמזיקים שונים, לרבות כאשר אנו מוצאים חולדה בבית, הרי שחשוב לפעול בצורה זריזה ונחושה במטרה לסלק את החולדה מהבית בהקדם האפשרי. מיותר לציין כי על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ההמלצה המרכזית תהיה לפנות לשירותיו של לוכד חולדות בבת ים או בכל אזור אחר ברחבי הארץ. לוגד מקצועי יהיה כזה שיגיע אליכם במהירות האפשרות וכן, יזהה את הבעיה ויעשה את כל הנדרש במטרה לתקן אותה במהירות האידיאלית. על מנת להקל עליכם טרם הגעתכם אל המצב בו אתם נתקלים בחולדה ולא יודעים מה לעשות, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל המידע שחשוב לדעת.

כיצד החולדה מגיעה לבתים?

כידוע לכולנו, כדור הארץ מונה בתוכו מגוון רחב של יצורים ובעלי חיים שונים ומגוונים אשר מחזיקים ביכולות שרידה יוצאות דופן. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מבין כל אותם בעלי חיים, החולדה היא למעשה בעלת הכושר ההישרדותי הגבוהה ביותר שכן, חולדה מסוגלת לטפס גבוהה ואף לצלול אל תוך המעמקים. כל זאת, רק במטרה למצוא מזון עבורה ועבור הצאצאים השונים שלה. כמו כן, במידה ואי פעם שאלתם את עצמכם כיצד מוצאת החולדה את דרכה ישירות לבית שלכם, הרי שהחולדה עשויה לטפס וכן גם עשויה להיכנס לבית שלכם מבעד צנרת הביוב, בהנחה והיא אכן מצליחה לעבור בתוכה. שילוב של צנרת ישנה לצד הזנחה סביבתית ופיצוצים ברחבי הצנרת הביתית עלולים להעניק לחולדה את האפשרות להיכנס לבית שלכם ולהפוך לדיירת קבע חדשה.

לסיכום, השאלה המרכזית שעולה בנושא הינה האם להרוג או לחילופין להרחיק את החולדה שהתגלתה בחלל הבית שכן, ניכר כי מדובר על שאלה שאין לה תשובה חד משמעית. במרבית המקרים, ההמלצה תהיה ללגוד ולהרחיק אותם, זאת במיוחד לאור העובדה כי גם בעת בה החולדה תמות, הרי שהחולדה עשויה להישאר במקום מסתור ולהוביל לריחות לא נעימים ברחבי הבית.

cute and brown rat looking through hole in New Year

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן