עצובים לראות את בגד הים צובר אבק בחורף? אלו המקומות שתוכלו לנסוע לחופשה קיצית בזמן שבישראל החורף שורר

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

רוצים לברוח מהחורף הישראלי הקר? מעוניינים לצאת לחופשה אקזוטית וחמימה במיוחד? הנה כל היעדים החמים ביותר במיוחד כשאצלנו קר.

קוסטה ריקה ומרכז אמריקה

מרכז אמריקה ידועה כאזור אשר בו הטמפרטורה כמעט ולא משתנה ונשארת חמימה וזהה. גם בעונה הגשומה אשר מגיעה לשיאה בספטמבר, חמים ונעים בקוסטה ריקה למרות שמדובר בגשמים חזקים ולא נעימים במיוחד. יחד עם זאת, כאשר מתחיל החורף הישראלי לבצבץ באוקטובר, הגשמים באמריקה הלטינית מתחילים להיעלם ומתחילה הקיץ באזור. כך תוכלו להנות מהחופים הנפלאים של קוסטה ריקה בזמן שבישראל יורד גשם.

תאילנד והמזרח הרחוק

בדומה למרכז אמריקה, גם בתאילנד העונות הפוכות מישראל וגם בעונות הגשומות מזג האוויר חמים ונעים. כך שבמקום להתחבא מתחת לפוך בקור הישראלי, תוכלו להשתזף בחופי תאילנד או לטייל ברחבי לאוס ווייטנאם. 

זנזיבר

זנזיבר, האי הפופולרי ביותר ביבשת אפריקה, הוא האי המושלם לחופשה חלומית עם חופים קסומים בצבע טורקיז. האי כמעט תמיד נהנה ממזג אוויר חם אשר יאפשר לכם להשתזף גם כאשר בישראל ישנה סערת גשמים והצפות. האי הוא חלק ממדינת טנזניה שם תוכלו להנות גם מטיולי ספארי ואף אם תרצו טרק מיוחד תוכלו לטפס להר הקילימנג'רו.

רוצים להמשיך לקרוא? >> papi.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
טיולים

מדריך קנייה – על מה כדאי לשים לב בעת קניית מזוודה חדשה

מזוודות הן חלק בלתי נפרד מכל נסיעה. הן משמשות לאחסון חפצים אישיים, כגון בגדים, מוצרים קוסמטיים, תרופות ומזכרות. לכן, חשוב לבחור מזוודה איכותית שתחזיק מעמד לאורך זמן, ותגן על החפצים שלכם מפני נזקים.

לכתבה המלאה >>
טיולים

הסופ"ש המושלם בירושלים

ירושלים היא העיר הקדושה של שלוש הדתות הגדולות בעולם, וקל להרגיש את האנרגיה פועמת ברחובותיה העתיקים. בין אם אתם מחפשים כיף בשמש או מסע רוחני,

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן