נמאס לך מהפצעונים שהאיפור שלך מוציא? הכירי את הקוסמטיקה הטבעית

08/05/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אם האיפור שלכן גורם לכן לפצעונים ועור לא בריא הגיע זמן להפסיק. הרבה פעמים באים לכסות פצעונים עם איפור ודווקא הוא זה שמחמיר את האקנה ומזיק יותר. בסופו של דבר הכל עניין של בחירת מוצרי הקוסמטיקה הנכונים. קוסמטיקה טבעית היא בדיוק מה שאת צריכה והנה הסיבות למה.

קוסמטיקה טבעית היא קוסמטיקה אשר מכילה בעיקר מרכיבים ממקור טבעי, מעובדים למינימום. בנוסף, קוסמטיקה טבעית צפויה להיות אקולוגית ואתית לאורך כל מחזור החיים של המוצר מקצירת המרכיבים ועד ללוגיסטיקה. ניתן לזהות קוסמטיקה טבעית מקורית לפי זה שהן עומדות בקריטריונים מסוימים לאחר תהליך הערכה מקיף. מוצרי קוסמטיקה טבעיים מאושרים לא נוסו על בעלי חיים.

קוסמטיקה טבעית אינה יכולה להכיל בשמים סינתטיים, חומרי צבע, סיליקונים, פרבנים או שמנים מינרליים שניתן למצוא בקוסמטיקה סינתטית כמעט ללא יוצא מן הכלל. אלה חומרים לא בריאים לעוד ולמי שיש פצעונים אלו דברים שחייבים להתרחק מהם. למרכיבים הללו יש השפעה  חיי המדף, העקביות, הריח והמראה של המוצר לכן הם נפוצים. חברות הייצור שמשתמשות בהם חושבות בעיקר על הרווחים שלהם ולא על העור שלך. 

אקנה מתרחשת כאשר יותר מדי שמן מצטבר על העור, סותם את הנקבוביות וכתוצאה מכך פריצת פצעונים. מוצרי קוסמטיקה טבעית ישאירו את העור שלך נושם ואת הנקבוביות פתוחות ונקיות. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן