מתכונים לאוכל איטלקי

24/04/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

המטבח האיטלקי הוא אחד המטבחים המפוארים ביותר בעולם. מסורות ארוכות שנים יחד עם טעמים נדירים הובילו את איטליה להיות מרכז קולינרי מרשים. אנחנו כאן כדי לתת לכם טעימה קטנה מהמטבח האיטלקי עם שני מתכונים לאוכל איטלקי קלאסי.

סלט ירקות עם בזיליקום

בדיוק כמו בכל ארצות הים התיכון, גם המטבח האיטלקי עושה שימוש מרובה בירקות, רצוי כמובן ירקות טריים. בסלט איטלקי אמיתי יש כמות גדולה של ירקות מקומיים, שמן זית כמובן ותבלינים. כדי להכין סלט ירקות עם בזיליקום, חתכו עגבניות שרי במגוון צבעים יחד עם צרור עלי בזיליקום. את הסלט תתבלו כמו שאתם אוהבים, בלי לוותר על השמן זית והשום, וכך תהנו מסלט איטלקי נפלא. 

פיצה

כמובן שעל אוכל איטלקי אמיתי אי אפשר לדבר בלי להזכיר את האוכל האיטלקי המפורסם ביותר – הפיצה. להכנה של פיצה ביתית וקלילה כל מה שאתם צריכים זה להכין את הבצק האהוב עליכם, רצוי כמה שיותר דק. על הבצק תפזרו גבינה איכותית, רצוי מוצרלה עם רוטב עגבניות טרי, ומהר מאוד תהנו מפיצה איטלקית אמיתית.

לסיכום

מתכנים לאוכל איטלקי יכולים מכילים מגוון רחב של מאכלים, וכאן הבאנו לכם שני מתכונים קלאסיים לאוכל איטלקי. הקפידו על שימוש בחומרי גלם טריים יחד עם תבלינים איכותיים כדי שתוכלו להרגיש את מה שיש למטבח האיטלקי להציע לכם. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן