מרגישים צורך להיות רומנטיים? תכשיטים בהתאמה ועיצוב אישי זה כל מה שאתם צריכים

14/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אם הגעתם לכאן, כנראה שלאישה שלכם נמאס מפרחים, שוקולדים וכל האפשרויות האחרות שהן לא תכשיטים. אפשר להבין אותה האמת. הרי אין מתנה יותר מספקת, יפה ועמידה מאשר תכשיטים. הם לא נובלים או מתקלקלים, הם מאפשרים יפים ומשדרגים כל יציאה. בקיצור, אם אתם מרגישים צורך להיות רומנטיים, תכשיטים הם התשובה עבורכם. אבל לא סתם תכשיטים, אלא תכשיטים שמוכנים עבורכם תוך עיצוב אישי מוקפד. אם אינכם בטוחים שאתם יודעים על מה מדובר, כדאי שתקראו את השורות הבאות שיסבירו לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

אילו תכשיטים ניתן להכין בעיצוב אישי?

ניתן להכין כל תכשיט תוך עיצוב אישי. החל מטבעות ועגילים וכלה בצמידים ושרשראות.
עיצוב אישי ניתן לערוך תוך שימוש בחומרים שונים, כך שאם יש לבת הזוג שלכם חיבה דווקא לתכשיטי כסף, אתם יכולים לעצב עבורה תכשיטים מכסף. הדבר נכון כמובן גם למי מכם שהנשים שלהן מתחברות דווקא לתכשיטים הזהובים, הלא הם תכשיטי זהב.
טיפ חשוב של חברת המערכת: התבקשנו לציין שבמקרים שבהם אתם מתכננים לקנות תכשיטי זהב, מומלץ לברר מול בת הזוג את צבע הזהב האהוב עליה מתוך המבחר הקיים (זהב צהוב, לבן או אדום). בת הזוג שלכם תודה לכם על השאלה הזו, אתם כבר תראו.

איפה ניתן לקנות תכשיטים בעיצוב אישי?

אם בחרת לקנות טבעות, צמידים או כל תכשיט אחר בעיצוב אישי לבת הזוג, כדאי שתדעו שניתן לקנות תכשיטים כאלו אצל מעצבות ומעצבי תכשיטים. ניתן לערוך חיפוש בגוגל אחר מעצבים אלו ולמצוא את המעצב בעל הסגנון המתאים לכם ביותר. חשוב לציין כי לכל מעצב יש סגנון מיוחד משלו, יש מי שמעצבים בעיקר תכשיטי זהב בעוד אחרים מעצבים בעיקר תכשיטי כסף. יש מי שמעדיפים לעצב טבעות עדינות ודקות בזמן שאחרים מעצבים טבעות גסות יחסית.
לכן, כדי שתהיו בטוחים שאתם מגיעים אל המקום המתאים לכם, כדאי שתערכו חיפוש באינטרנט מראש ותבדקו את הסגנון של המעצב.

איך אפשר לדעת שמדובר בתכשיטים בעלי עיצוב אישי ברמה גבוהה?

אתם הולכים להוציא לא מעט כסף על קניית התכשיטים הבאה, מכיוון שברוב המקרים תכשיטים בעיצוב אישי עולים יותר מאשר תכשיטים שקיימים בחנויות. אם אתם רוצים לדעת שמדובר בתכשיטים ברמה גבוהה (ואין זה משנה אם מדובר רק בקנייה של טבעות או עגילים) כדאי שתחפשו המלצות אחר מעצב התכשיטים הנבחר. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות:

  1. לבדוק ביקורות בגוגל

ניתן לקרוא בגוגל ביקורות ודירוגים שנכתבו על מעצבי תכשיטים

  1. לשאול חברים ומכרים

ניתן לשאול חברים ומכרים שנמצאים מסביבכם אם הם קנו לאחרונה צמידים, עגילים או תכשיטים בעיצוב אישי במקום מומלץ

  1. לפרסם פוסט בפייסבוק

פרסום פוסט בפייסבוק ובו אתם משתפים אודות התכשיטים שאתם מעוניינים לקנות, צפוי להניב את התוצאות שציפיתם להן

4. ללכת על בטוח – מגנוליה
הרשת תכשיטים מגנוליה מציעה גם תכשיטים בעיצוב אישי – כשאתם בוחרים לקנות תכשיטים בעיצוב אישי דרך מגנוליה לא רק שאין סיכוי שירמו אתכם, שתשלמו מחיר יקר עבור התכשיר ושאיכות התכשיט אינה טובה אלא גם תהנו משירות מצוין ומקצועיות שבאה לידי ביטוי בכל היבט של ייצור התכשיט!
לכן כשזה מגיעים לתכשיטים בעיצוב אישי אנחנו ממליצים לבחור במגנוליה!

אהבתם את הכתבה?>>highlight.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנה

תיקי נשים מותגים לעומת תיקים זולים

תיקים הם אביזר אופנתי חיוני עבור נשים רבות. הם משמשים לאחסון חפצים אישיים, להשלמת המראה ולביטוי הסגנון האישי. תיקים מותגים ידועים באיכות גבוהה, עיצוב ייחודי ושרידות לאורך זמן. לעומת זאת, תיקים זולים עשויים מחומרים באיכות ירודה ועשויים להישבר או להתיישן במהירות.

לכתבה המלאה >>
הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית
אופנה

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית

הדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב עסקים. היכולת לעצב ולהדפיס חולצה ייחודית מאפשרת לבטא את האישיות, לקדם מותג או עסק, או פשוט ליצור מתנה ייחודית לאהובים. במאמר זה נסקור את התהליך, היתרונות והעלויות הכרוכים בהדפסת חולצות עם כיתוב מותאם אישית.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן