מה צריך לדעת על איתור נזילה בצנרת?

04/07/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

האם אתם יודעים כי מתחת לריצוף בבית שלכם עוברים צינורות רבים? גם אם זה נראה לכם מוזר, זוהי המציאות. מהסיבה הזאת עשויות להתעורר להן כל מיני בעיות שונות שמקורן באותה צנרת. מספיקה נזילה אחת קטנה שתהפוך את המצב להרבה יותר מורכב ממה שהוא היה לפני כן. כאשר אתם מבחינים בסימני רטיבות על הקיר המקור של אותם סימנים הוא בצנרת שעוברת מתחת לריצוף. איתור נזילה בצנרת אמורה להתרחש כאשר אתם מבחינים בכל מיני סימנים שונים. הרי ישנם כל מיני נורות אדומות שאמורות להידלק בהקשר של הימצאות נזילה אצלכם בבית. מה זאת אומר כאשר איש מקצוע אמור לעשות איתור נזילות בצנרת?

מתי צריך לבצע איתור נזילה בצנרת? 

ההחלטה מתי לעשות איתור נזילה בצנרת אמורה להתקבל על ידי אינסטלטור מוסמך. אך עדיין ישנם כל מיני פרמטרים שונים שאמורים להיראות לכם חשודים. הרי אתם אלה שאמורים לקרוא לאותו אינסטלטור אליכם לבית בגלל אותם פרמטרים. ברוב המקרים הסימן המובהק ביותר להימצאותה של נזילה הוא סימני רטיבות על הקיר. אם מופיעים סימני רטיבות על הקיר, הסיבה לכך תהיה נזילה שמתרחשת מתחת לפני השטח. מעבר לכך תוכלו לראות גם חשבון מים מופרז, כזה שלא מתכתב באופן הגיוני עם צריכת המים המשפחתית. כל מה שמדליק לכם נורה אדומה אמור לגרום לכך שתזמינו אינסטלטור אליכם לבית.

כיצד מבצעים איתור נזילות בצנרת?

לשמחתכם אינכם צריכים לבצע את איתור הנזילות באופן עצמאי. ישנם אינסטלטורים מנוסים שאמורים להתגייס בדיוק על מנת לבצע את המשימה הזאת. איתור נזילות בצנרת נעשה ברוב המקרים על ידי שימוש במצלמה טרמית. המצלמה הטרמית מאפשר לאינסטלטור לאתר בדיוק את מקור הנזילה. איתור נזילות במצלמה טרמית לא מביא איתו נזק רב כמו שאתם אולי מדמיינים לעצמכם. מעבר לכך ישנה אפשרות לאתר את הנזילות עם גז מיוחד שמחדירים אותו אל תוך הצנרת. כל הפרמטרים האלה הם פרמטרים שיאפשרו לכם להכיר את התמונה בשלמותה. תוכלו לדעת בדיוק מהיכן מגיעה הנזילה ואיך הכי נכון להתמודד איתה.

מה עושים כאשר מגלים נזילה בצנרת?

הצעד הנכון כאשר מגלים נזילה בצנרת הוא כמובן לפתור אותה. אי אפשר להשאיר את הנזילה כפי שהיא, במצב כזה הנזק עלול להיות בלתי הפיך. יש פעמים שבהם סותמים את הנזילה באופן נקודתי, ובמקרים אחרים מחליפים את הצנרת כולה. זה מאוד תלוי מה הוא הטריגר שהביא את הנזילה לצנרת ועד כמה היא חמורה בהשוואה לנזילות דומות. כל עוד אפשר לפתור את הנזילה באופן נקודתי זה בהחלט יהיה הצעד המומלץ. אם הנזילות מגיעות אחת אחרי השנייה לא יהיה מנוס מאשר להחליף את הצנרת כולה. כל פעולה שתתבצע צריכה להיעשות על ידי אינסטלטור מנוסה שמכיר את העבודה. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן