מה עושים בתל אביב? אם הגעתם לבקר, זה הדברים שתרצו לעשות בעיר

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

מתכננים יום כיף בתל אביב? ריכזנו את כל מה שאסור לכם לפספס בעיר החוף הכי מיוחדת בארץ.

בוא אלינו לים

כשאתם באים לבקר בתל אביב אסור לכם לפספס את הים. העיר ידועה בעיקר בזכות רצועת החוף המרהיבה שלה. תוכלו להנות מהחוף הקסום, להיכנס לים, אפילו לגלוש או לצלול. גם אם קר לכם מידי להיכנס לים, תוכלו להנות מבתי קפה ומברים מיוחדים הפרוסים לאורך החוף. 

נמל תל אביב

נמלך תל אביב היה בעבר מקום לעגינת סירות בלבד. היום הנמל הפך למרכז בילויים שוקק חיים. תוכלו למצוא בנמל טיילת יפה, הפעלות וקרוסלת סוסים לילדים, חנויות של המותגים המובילים, וכן מסעדות ומתחמי מזון בה תמצאו בדיוק את מה שאתם אוהבים. 

פארק הירקון – שקט בלב העיר

בלב העיר תל אביב זורם נחל הירקון אשר מסביבו נבנה פארק קסום. תוכלו לבלות בפיקניק משפחתי לאורך גדות הנחל או בפארק המרכזי הנמצא בלב העיר, שם תוכלו גם להנות מסירות פדלים.

שוק הכרמל – קניות בזול

אטרקציה שלא תרצו לפספס היא שוק הכרמל, שם מעבר לקניות רגילות תוכלו למצוא באזור מסעדות אוכל רחוב מיוחדות. כמו כן, ליד שוק הכרמל תמצאו את שוק הפשפשים שם תוכלו למצוא בגדים בזול.

רוצים לגלות על עוד מקומות לטייל בעולם? >> מוריק

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן