מה זה עיסוי רפואי ומי צריך אותו?

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

עיסוי רפואי יכול להיות הפתרון המושלם לבעיות רפואיות שונות – החל מפציעות ספורט ועד לדלקות שרירים ובעיות אורתופדיות. אז מה זה עיסוי רפואי ואיך הוא יכול לעזור למתאמנים?

מה זה עיסוי רפואי?

בניגוד לעיסוי רגיל, עיסוי רפואי הוא עיסוי אשר נעשה על ידי איש מקצוע מומחה בעיסוי רפואי. העיסוי הרפואי ממוקד בבעיה רפואית ספציפית ומתמקד בטיפול בה. כך שהעיסוי לא בהכרח יהיה בכל הגוף, אלא יופנה למשל לאזור של פציעה מסוימת על מנת לשקם את האזור ולעזור לו להחלים. העיסוי הרפואי הוא צורת עיסוי ייחודית אשר עוזר בעיקר לספורטאים רבים. 

למי עיסוי רפואי מתאים?

עיסוי רפואי מתאים לאנשים שסובלים מבעיות אורתופדיות שונות ובעיקר למתאמנים. אנשים שמרבים להתאמן חשופים לפציעות שונות בעיקר כתוצאה משחיקה של השרירים, הרצועות והעצמות. לכן, פותחו שיטות מיוחדות של עיסוי רפואי שעוזרות למתאמנים בשיקום של גופם מהשחיקה המצטברת מאימונים.

איך עיסוי רפואי יכול לעזור לי?

אם אתם מתאמנים באופן קבוע, אתם ככל הנראה עלולים לחוות כאבים מסוימים בגוף. העיסוי הרפואי יעזור להפגת הכאבים הללו וכן ישקם את הגוף מהשחיקה שגורם הספורט. זאת בזכות העובדה שהוא משחרר את חומצות החלב הנתפסות בשריר, משחרר את הרצועות וכן מזרים דם לריפוי אזור הפציעה.

רוצים עוד כתבות לייף סטייל? >> STSTI

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
ספורט

עיסוי לספורטאים

אוהבים להתאמן? האימונים גורמים לכם לכאבים אבל לא רוצים להפסיק? כדאי שתחשבו על עיסוי שיעזור לכם להתמודד עם הכאבים ועם הפציעות כתוצאה מהספורט. עיסוי –

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן