מה זה איפור עמיד ולמה שנרצה את זה?

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כולנו שמענו על איפור עמיד אבל לא תמיד ברור מה זה והאם זה באמת כדאי. הנה כל מה שאת צריכה לדעת על איפור עמיד ועל היתרונות שלו.

מה זה איפור עמיד?

איפור עמיד הוא למעשה שיטת איפור בו מוחדר האיפור לשכבה העליונה של העור, בצורה הדומה לקעקוע. החדרת האיפור לעור מאפשרת לו להיות עמיד לאורך זמן ואינו יורד במהירות. לא מדובר בקעקוע של ממש ולכן אינו כואב כמו אחד, היות ואינו חודר עמוק כמו קעקוע, אך כן נעשה שימור במכשיר בעל מחטים. 

תמיד יפה, תמיד במיטבך

איפור קבוע יעזור לך להראות תמיד במיטבך. האיפור נשאר עליך ונותן לך מראה זוהר וטבעי, כך שתוכלי לומר שאכן קמת ככה בבוקר. תוכלי לעשות איפור קבוע על השפתיים, כאייליינר לעיניים או אפילו לעיבוי הגבות.

האיפור יחזיק לאורך זמן

איפור קבוע מחזיק במשך כמה חודשים בזכות הדרך שבה נעשה על עורך. כך שבניגוד לאיפור רגיל, לא תצטרכי לדאוג לטאץ' אפ או להתאפר כל יום, וכן לא תצטרכי לדאוג שידהה. 

הפתרון המושלם שיחסוך לך כסף

איפור עמיד הוא משהו שתשלמי עליו פעם אחת ויחסוך לך רכישה של מוצרי איפור בכל פעם מחדש. כך האיפור הקבוע גם יחסוך לך כסף ולא רק זמן.[

אהבתם את הכתבה? >> gatita.co.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן