טיול אחרי צבא – אילו היעדים הפופולריים ביותר על המוצ'ילרים הישראלים

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

השתחררתם מהצבא? רוצים לצאת לטיול הגדול? ריכזנו עבורכם את כל היעדים האהובים ביותר על המוצ'ילרים הישראלים על מנת לעזור לכם לבחור את היעד המושלם עבורכם.

המזרח הרחוק ומאמא אינדיאה 

המזרח הוא אחד מיעדי הטיול הותיקים ביותר עבור הצעירים אשר השתחררו מהצבא. המזרח הרחוק נחשב ליעד זול ואקזוטי במיוחד, בו תוכלו לטייל בין ג'ונגלים מדהימים, חופים קסומים ולחוות חוויות מיוחדות. תוכלו לטייל בתאילנד, לאוס, ויאטנאם, קמבודיה, הפיליפינים, נפאל או להיזרק ולקבל שלווה בהודו.

מרכז ודרום אמריקה

דרום אמריקה היא ה-יעד עבור המטיילים הישראלים. אין חייל שלא חולם להגיע לארגנטינה, פרו או קולומביה לאחר השחרור. אמריקה הדרומית והלטינית מלאה בחוויות ותרבויות מיוחדות, טרקים מטריפים, חופים מדהימים. הייחודיות שבדרום אמריקה היא שאף פעם לא תהיו לבד. 

אוסטרליה וניו-זילנד

מדובר ביעד פופולרי במיוחד אך גם יקר. באוסטרליה תוכלו לחוות ג'ונגלים, בעלי חיים וצמחיה שאין באף מקום אחר, וכן חופים מדהימים. מדובר ביבשת שיש בה אפשרויות רבות וטרקים מיוחדים.

אפריקה

אפריקה הפכה ליעד החדש של המטיילים המשוחררים. מדובר ביבשת אשר נגלית יותר ויותר בפני המטיילים הישראלים. באפריקה תוכלו לחוות תרבויות שונות ומגוונות, מדבריות וספארי מהממים, חופים קסומים, ג'ונגלים מיוחדים ואפילו טרקים להרים גבוהים ומושלגים.

רוצים להמשיך לקרוא? >> vikush.co.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
טיולים

מדריך קנייה – על מה כדאי לשים לב בעת קניית מזוודה חדשה

מזוודות הן חלק בלתי נפרד מכל נסיעה. הן משמשות לאחסון חפצים אישיים, כגון בגדים, מוצרים קוסמטיים, תרופות ומזכרות. לכן, חשוב לבחור מזוודה איכותית שתחזיק מעמד לאורך זמן, ותגן על החפצים שלכם מפני נזקים.

לכתבה המלאה >>
טיולים

הסופ"ש המושלם בירושלים

ירושלים היא העיר הקדושה של שלוש הדתות הגדולות בעולם, וקל להרגיש את האנרגיה פועמת ברחובותיה העתיקים. בין אם אתם מחפשים כיף בשמש או מסע רוחני,

לכתבה המלאה >>
טיולים

עצובים לראות את בגד הים צובר אבק בחורף? אלו המקומות שתוכלו לנסוע לחופשה קיצית בזמן שבישראל החורף שורר

רוצים לברוח מהחורף הישראלי הקר? מעוניינים לצאת לחופשה אקזוטית וחמימה במיוחד? הנה כל היעדים החמים ביותר במיוחד כשאצלנו קר. קוסטה ריקה ומרכז אמריקה מרכז אמריקה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן