הפאבים הכי טובים בתל אביב

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

רוצים לצאת לתל אביב? מעוניינים לקרוע את העיר הגדולה? ריכזנו עבורכם את רשימת הפאבים הכי טובים בעיר שאין בה הפסקה לעולם.

אימפריאל

מדובר באחד מהברים הטובים ביותר בארץ, לא רק בתל אביב. חובבי הקוקטיילים ייהנו מהקוקטיילים אשר נחשבים לקוקטיילים הכי טובים בעיר, וכן תוכלו להנות מבר יוקרתי עם אוכל בהתאם. 

הקפלה

מדובר באחד הברים הידועים והמפונפנים של תל אביב. הבר נמצא בקומה 34 של אחד מהמגדלים הסמוכים למתחם השרונה, ומאפשר תצפית מהממת על העיר. מעבר לנוף הנשקף ממנו תוכלו להנות מקוקטיילים מיוחדים ומנות טאפאס טעימות במיוחד. מתחת לבר יש חניון שיעזור לכם למצוא חנייה בקלות.

המנזר

המנסר הוא בר ייחודי שיקבל אתכם תמיד. הבר שפתוח כמעט לאורך כל שעות היממה יאפשר לכם להנות ממנות טובות לצד משקאות אלכוהולים טובים, וכל זאת במחיר משתלם. אומנם לא מדובר בבר יוקרתי במיוחד, אך כן בפאב אשר אהוב על ידי תל אביבים רבים, ובמיוחד בבר שיציל אתכם במאנץ' של הלילה.

בלבוי

מדובר בבר ייחודי אשר תוכלו למצוא בו למשל מארחות הלבושות בשמלות שחורות קטנטנות עם פנינים, צ'ייסרים אשר ימזגו לכם מתוך עגלה ישנה של תינוק, וכן עיצוב המגיע הישר משנות ה-20 של המאה הקודמת. זאת בנוסף למבחר האלכוהול המשובח שבו.

אהבתם את הכתבה? >> KATCHO

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן