הכלב לא אוכל את האוכל שלו? אל תתייאשו, יש מה לעשות

20/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

כלב הוא חברו הטוב של האדם ושהחבר הכי טוב שלך עושה מבט עצוב-רעב זה שובר את הלב. במשך השנים נראה כאילו הכלבים פיתחו מיומנות אילוף בבני אדם בעזרת המבטים האלו, אבל לא עוד! היום אנחנו נלמד איך למצוא את האוכל המתאים לכלב שלך ולדאוג שהוא לעולם לא יהיה רעב שוב.

תחילה נבין מדוע הכלב לא אוכל את האוכל שלו

ישנם שתי בעיות שכיחות לכך שכלב מפסיק לאכול את האוכל שלו, הסיבה הראשונה היא שהאוכל פשוט לא טעים לו – כמונו, כלבים נהנים ממאכלים מסוימים וממאכלים מסוימים לא וייתכן שלאחר תקופה אוכל מסוים כבר לא יהיה לו טעים.
הסיבה השניה היא מסיבות רפואיות – סימנים של בעיות רפואיות המגיעות בעקבות תזונה יכולות להיות מגוונות כמו שינוי התנהגותי, סירוב לאכול (גם חטיפים ופינוקים), סירוב לשתות מים, שינוי ביציאות ועוד..

אחרי ששללנו את הבעיות הרפואיות צריך לחפש גורמים פחות נפוצים – ב-99 אחוז מהמקרים הגורמים האלו הם אנחנו. בין אם אנחנו נותנים לכלב אוכל ביתי (כמו גבינה צהובה), כאשר אנחנו מתעסקים עם הקערת אוכל (מונעים ממנו את האוכל עד שהוא מתיישב) או כאשר אנחנו נותנים לו אוכל מהיד. כל אלו עלולים להשפיע על הרצון של הכלב לאכול.

אז מה עכשיו?

באינטרנט תוכלו למצוא המון מידע על מה מומלץ לעשות והמלצות רבות סותרות אחת את השנייה, אנחנו ממליצים לעשות דבר פשוט אבל הכי יעיל שתוכלו – להיוועץ עם אנשי מקצוע! בעידן המודרני אנחנו לא אוהבים לעשות את זה אבל אם תיגשו לחנות חיות שממנה אתם רוכשים את האוכל ותסבירו להם את המצב הם ידעו להסביר ולהכווין אתכם טוב יותר.
לא סומכים על החנות שלכם? יש לנו פיתרון לזה, אם אתם באיזור המרכז תוכלו לגשת לחנות חיות תל אביב ולהיוועץ עם אנשי מקצוע שידעו לתת לך את הטיפים הנכונים לכלב שלכם לפי ההיסטורית אכילה שלו והקשר ביניכם. השירות שהחנות מציעה הוא הרבה מעבר למקום טוב לידע והמלצות אלא גם לצעצועים ואוכל במחיר הוגן ושירות אמין באיזור תל אביב והמרכז.

אוהבים בעלי חיים?>>peak.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן