החשיבות של מיתוג מקצועי בלינקדאין

01/05/2023
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

קידום בלינקדאיו

לינקדאין הפכה להיות לאחת מהרשתות החברתיות הדומיננטיות ביותר. המון אנשי מקצוע מתחברים לרשת הזו על מנת ליצור קשרים עם בעלי עסקים בתחומים אחרים. הרשת הזו היא הרשת היחידה מסוגה שמקשרת אך ורק בין אנשי מקצוע שונים בתחומים כאלה ואחרים. המטרה היא להפוך את ההתקשרויות בין אנשי עסקים מכל סוג שהוא לכזאת שניתן ליישמה. אך על מנת שתוכלו להשיג את מבוקשכם יהיה עליכם למתג את עצמכם בצורה אישית ומקצועית. מה מיתוג ברשתות החברתיות בכלל ובלינקדאין בפרט יכול לעשות? החלטנו להרים את הכפפה כדי להסביר לכם עד כמה המיתוג חשוב. יכול להיות שזה מה שיעשה את ההבדל בין הצלחה מסחררת לבין כישלון צורם.

מיתוג מגדיל את הייחודיות

ברגע שאתם מתנהגים ונראים אחרת, באופן אוטומטי הייחודיות שלכם הופכת להיות גבוהה. ברשת חברתית חובה לבלוט, בין היתר על סמך דברים שמבדילים אתכם מכל השאר. עם המיתוג הנכון תראו כיצד אתם משיגים בדיוק את התצאה אותה תכננתם להשיג. המיתוג יכול להיעשות בדיוק לפי כל הכללים והפרמטרים שחשובים לכם. ברור לכם כי ברגע שתראו כמו כולם יהיה לכם קשה להשיג את המטרה. תתקשו להביא מתעניינים ואנשי עסקים שירצו לבצע אתכם התקשרות מכל סוג שהיא.

הגברת העניין בכם

מה קורה כאשר אתם מביאים אתכם מיתוג מקצועי? ניתן יהיה להגביר את העניין הספציפי בכם. גם אם אינכם אנשי העסקים הטובים ביותר בתחומכם, למיתוג יש את הפלוסים שלו. הוא גורם להמון אנשי עסקים אחרים לעצור דווקא על הפרופיל שלכם. במקום לעבור עליו כמו שעוברים על פרופילים אחרים, הם פשוט יעצרו לראות מה יש לכם להציע. יכול להיות שמכאן הדרך לסגור שיתוף פעולה תהיה קצרה למדי ובהישג יד.

העצמת הביטחון העצמי

לכל אחד מאיתנו אמור להיות ביטחון עצמי במה שהוא עושה ובשירותים שהוא מציע. אך בזכות מיתוג מקצועי ואישי דרך לינקדאין ניתן יהיה להעצים את הביטחון העצמי הזה. בין רגע תראו איך אתם יכולים להפוך את עצמכם למיוחדים ושונים מכל השאר. עם הגדלת כמות הלקוחות וכמות שיתופי הפעולה תבינו כי השמיים הם הגבול. מה שהיה לכם קשה עד לא מזמן יהפוך להיות בר השגה. רק תבחרו את האופן בו תרצו למתג את עצמכם ולהבדיל אתכם מכל שאר אנשי המקצוע.

הצגת היתרונות והפלוסים

בטוח שיש דברים שאתם יכולים לתת בשונה מכל שאר אנשי העסקים באותו התחום. אפילו בעת חיפוש עבודה בלינקדאין יהיה עליכם למתג את עצמכם ולהציג את יתרונותיכם. על ידי מיתוג מקצועי ואישי ניתן יהיה להבליט את היתרונות בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים. באותה נשימה תוכלו גם להצניע את החסרונות או את הדברים שלא בהכרח יגרמו לכם להיות גאים ובטוחים בעצמכם.    

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
שיווק

מה הבדל בין פרסום בגוגל לבין פרסום בפייסבוק?

פרסום באינטרנט הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לעסקים להגדיל את החשיפה, ליצור לידים ולמכירות. שתי הפלטפורמות הפופולריות ביותר לפרסום באינטרנט הן גוגל ו-פייסבוק. שתי הפלטפורמות מציעות יתרונות וחסרונות משלהם, ולכן חשוב לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים של העסק שלכם.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן