ארבעת הסיבות לביצוע הרחקת יונים

06/06/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

עברתם לדירה חדשה – ברכות! בין אם זכיתם במחיר למשתכן בראש העין ובין אם קניתם בשוק החופשי בירושלים – בכל הבניינים בעיית היונים דומה – וכדי לפתור אותה יש לבצע הרחקת יונים. 

הסיבה מספר אחת לביצוע הרחקת יונים היא: קרציוני היונים. 

קרציוני היונים הינם חרקים זעירים המגיעים לביתינו ברגע שהיונים מתחילות להקים את הקן ולקנן בתוכו. 

ברגע שיונה מקננת היא אינה זזה במשך זמן רב ובכך "מזמינה" את החרקים להגיע אל קרבה. 

במהלך תקופת הדגירה קרציוני היונים מתחילות לשגשג ולחפש מקורות מזון אחרים (קרי: בני האדם). כיני (קרציוני) היונים יכולות להופיע לפתע בביתינו, סמוך לחלונות, על אדן החלון, בסיס המיטה והמיטה שלנו. החרקים הללו זעירים וקשה לאתרם ברגע שכבר נכנסו לביתינו. מה שאתם תרגישו הוא גירוד שאינו פוסק עד שתפטרו את הבעיה ע"י שאיבת אבק, ריסוס (רצוי בעזרת מדביר) וסילוק קן היונים. 

סיבה שנייה לביצוע הרחקת יונים: צואת היונים. 

צואת היונים אינה מהווה מטרד כאשר היא בקנה מידה קטן – אך קחו בחשבון – אם התחילו היונים לשבת סמוך לביתכם ואף אחד לא יזיז אותן משם – מהר מאוד צואת היונים תגדל וכבר תהווה מפגע תברואתי חמור!

אנו, בני האדם עושים את הצרכים שלנו תמיד באותו מקום, ככה גם היונים (ותופתעו לגלות שגם חיות נוספות). במידה והתחלתם לזהות צואת יונים בפתח מסתור הכביסה שלכם ו\או במרפסת ביתכם או במקומות אחרים – נקו את זה והתחילו להבין כיצד אתם מתכוונים לסלק את היונים משם. 

אין סיבה אמיתית לחיות עם צואת יונים – זה לא אסתטי, זה יכול להביא מזיקים וזה בעיקר לא נעים. בצעו הרחקת יונים עוד היום וחיסכו לכם כאב ראש, סירחון ופחד ממזיקים עלומים. 

סיבה שלישית לביצוע הרחקת יונים: פשפשי המיטה. 

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים, מוצצי דם (רק מבני אדם) ויכולים לגרום לכם למטרד שקשה לדמיין למי שלא חווה אותו בעצמו. מה גם שהטיפול בפשפשי מיטה יכול להיות יקר פי כמה וכמה מעלות סגירת רשת יונים או הצבת דוקרנים כשמדובר בביצוע הרחקת יונים. 

סיבה רביעית לביצוע הרחקת יונים: סיבת המצפון

כל אחד מאיתנו אוהב בעלי חיים במידה כזאת או אחרת. מעט מאוד אנשים ישמחו להעיף או לשבור קן יונים בהתהוות. למען האמת, קן יונים שיונה דוגרת עליו ויש בו ביצה או שניים הוא מראה מלבב, בטוח שיהיה לכם קשה לעצור את זה כשזה כבר קרה (הדבר האחרון שיעלה בדעתכם אלו הסיבות הנ"ל). אנו ממליצים לכם למנוע את המחזה המרהיב הזה מבעוד מועד ולבצע הרחקת יונים לפני שיונה תתנחל (או תתיישב) אצלכם בעדן החלון ואתם תתחבטו בשאלה אם לזרוק את הביצים ולשבור את הקן או לא. 

בצעו הרחקת יונים עוד היום עם צוות מזיקיס ותהיו בטוחים שהיונה היחידה שתצפו לה היא יונת השלום. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן