איך תהפכו את חדרי שינה למקום מרגיע בשבילכם?

13/10/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

עיצוב חדר השינה

חדר השינה זהו המקום שאליו אתם מגיעים בסופו של יום עמוס מאוד ומתיש והוא צריך להיות נעים מאוד ומרגיע, ולהשרות עליכם תחושה של ביטחון ושלווה. בואו נבין איך עושים את זה בכלל, בעזרת כמה צעדים פשוטים וגם זולים .בזכות העובדה שזה חדר פנימי שאתם לא נוהגים להציג אותו לראווה, הרבה אנשים נוטים לא להשקיע בכלל בעיצוב שלו, וככה הם מפספסים את הייעוד של חדר השינה. למעשה, אפשר להפוך את חדר השינה למזמין ונעים מאוד בעזרת מספר צעדים פשוטים. לדוגמה, באמצעות שינויים של מספר אלמנטים מאוד מרכזיים אשר נמצאים בחדר .באופן כללי, חשוב להימנע מחדר שינה שהוא עמוס בפריטי ריהוט ועיצוב, ותעדיפו קו עיצובי אחיד אשר יתפוס את העין. שווה לכם מאוד להשקיע במיטה, שהיא כמובן הרהיט הכי דומיננטי בחדר השינה, ובקיר שנמצא מאחורי המיטה. ככה, אפשר לבחור כיסוים למיטה או מצעים עם הדפסים מיוחדים ולעצב את הקיר שמאחורי המיטה בגוונים אשר משתלבים ביחד עם הצבעים של המיטה, או לבחור טפט מאוד מרשים אשר יקיף את החדר.

חדר אינטימי

חדר שינה אינטימי מתאים בעיקר לאלה אשר מייעדים את חדרי שינה שלהם בעיקר בשביל שינה, ופחות בשביל תחביבים אחרים. בחדר אינטימי חשוב לשלב רהיטים שונים אשר עשויים מעץ בגוונים של אדמה כהים וחמים בשלל צבעי עור כמו, אדום חמרה וכתום. בשביל שהעיצוב שלכם לא יהפוך את החדר למין מאורה חשוכה, תקפידו שגווני הקיר יהיו בהירים, ורהיטים כהים שהמידות שלהם כמובן עומדות בפרופורציה אל הממדים של החדר.

חדר שינה נקי וטבעי

לחדר שינה נקי ומרגיע, אשר מהווה מן בועה שהיא מנחמת לעומת הרעש שיש בחוץ, תבחרו בחדר בעל קווים של עיצוב מאוד נקיים, שנמצאים בגוונים טבעיים. הרהיטים צריכים להיות מעץ טבעי או לבן, ותשלבו ביחד איתם אקססוריז של מצעים וגם וילונות בגוונים של אדמה בהירים כמו לדוגמה, מוקה, אפור בהיר ושלל של צבעי שמנת. בגלל שהצבעים יכולים להפוך את החדר שלכם למשעמם, תכניסו כתמים של צבע בשביל לרענן בגוונים יותר עליזים, בעזרת כיסוים למיטה שהם מרשימים, או באמצעות שטיח צמרירי וכריות יפות וצבעוניות.

עיצוב חדר השינה

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן