איך להתחיל להיכנס לכושר?

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

רוצים להיכנס לכושר אבל לא יודעים איך? זה הזמן לקום מהכורסה ולהתחיל להתאמן. ריכזנו עבורכם את כל הדרכים הטובות ביותר להתחיל להיכנס לכושר.

פשוט תעשו את זה

הדרך הכי טובה להיכנס לכושר היא פשוט לעשות את זה. לעיתים אנו נתקעים בתוך לופ מחשבתי וחושבים על הכניסה לכושר יותר מידי. כך אנו חושבים שזה יכול להיות כיף, אבל אז מגיעות מחשבות על הקשיים שיהיו בדרך, על זה שאנחנו עייפים היום ואולי קר מידי, על זה שפתאום אין לנו כוח ובסוף מוותרים על האימון. הדרך הטובה לעקוף את זה היא פשוט לעשות את זה. לקום בלי לחשוב, ללבוש בגדי ספורט ולהתחיל להתאמן. במהלך האימון תגלו שזה לא כל כך נורא כמו שחשבתם ושזה אפילו מהנה.

הקיפו את עצמכם בבריאות

כדי להגביר את המוטיבציה להיכנס לכושר כדאי שתקיפו את עצמכם בבריאות. התחילו לאכול בריא על מנת להגביר את הכושר שלכם, האזינו להסכתים על כושר ובריאות, האזינו למוזיקה שתקפיץ אתכם ותעשה לכם חשק לזוז, השתמשו במדרגות במקום במעליות ועוד. כאשר תהיו מוקפים בבריאות בכל מקום תראו שפתאום לא תרצו להפסיק להתאמן.

קבעו זמנים לספורט

כניסה לכושר תלויה ביצירת הרגל של ספורט. על מנת להכניס את האימונים לשגרת היום-יום שלכם קבעו לכך זמן קבוע.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
ספורט

עיסוי לספורטאים

אוהבים להתאמן? האימונים גורמים לכם לכאבים אבל לא רוצים להפסיק? כדאי שתחשבו על עיסוי שיעזור לכם להתמודד עם הכאבים ועם הפציעות כתוצאה מהספורט. עיסוי –

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן