איך לבחור תמונות לבית שימשכו את כל המבטים בחדר

13/06/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

עולם היצירה כיום רחב ושופע, ודווקא בגלל זה רבים מאיתנו מתקשים לבחור תמונה כזו שתסב אליה את תשומת ליבם של האורחים. ב"מיכל אהרון" ריכזנו עבורכם מספר טיפים טובים לבחירת תמונות לבית:

כיצד לבחור את התמונה האופטימלית לחדר?
בבואנו לבחור תמונות לבית, יש לשים לב ל-3 אלמנטיים מרכזיים:
1. סגנון עיצובי –סטייל הוא דבר התלוי בעיני המתבונן, ואין לו חוקים ברורים. עם זאת, כדאי לחשוב מה האווירה שברצוננו לשדר לאורחים: אווירה חמה ונינוחה, או אולי צעקנית ומסקרנת? הקפידו להתאים את סגנון העיצוב של התמונה לסטייל הקיים בחדר.
2. צבע – הצבע הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בתמונה. חשוב שתתקיים הרמוניה בין צבעי כלל הרהיטים בחדר, ושלא תהיה ניגודיות צעקנית מדי. צבעים עדינים, כדוגמת חום בהיר ואפור, לרוב יתאימו לצבעי החדר. מנגד, לעיתים דווקא צבעים צועקים יכולים לבלוט ולסקרן.
3. גודל התמונה – וודאו כי ישנה הלימה בין גודל התמונה לבין גודלם של הקיר ושל הרהיטים הצמודים אליו. ככלל, ככל שהקיר גדול יותר, יש לנו יותר מרחב תמרון ביחס לגודל וצורת התמונה, וכך נוכל להתאימה לחדר בצורה מיטבית.

רוצים לשמוע עוד? היכנסו אלינו ב michal-aharon.co.il ותוכלו לקרוא שפע של מאמרים בשלל נושאים אומנותיים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן