איך אפשר לשלוח וואטסאפ ישירות מטבלת אקסל?

08/05/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אפליקציית וואטסאפ הפכה ב- 8 השנים האחרונות להרבה מעבר אפליקציית הודעות מידיות. היא פלטפורמה עסקית לכל דבר שעוזרת לבעל עסק לשמור על קשר רציף עם לקוחותיו. בזכות תוסף חכם, אפשר לשלוח הודעות דרך טבלת אקסל. נשמע מסובך? תתפלאו

הכל נמצא בתוסף

כמו גוגל כרום, גם וואטסאפ נתין להתקין תוספים שונים שמייעלים את העבודה שלכם ומקלים על ההתכתבות שלכם עם אנשים שונים. באמצעות תוסף וואטסאפ, מתאפשרת שליחת וואטסאפ מאקסל. איך זה קורה? שימו לב.

איך מתאפשרת שליחת וואטסאפ מאקסל

התשובה היא מאוד פשוטה. מדובר בתוסף לוואטסאפ, שמותקן על המחשב ולא על גבי אפליקציית וואטסאפ. באמצעות סריקת קוד QR, מקשרים את הוואטסאפ שלכם לתוכנה, ולאחר מכן מעלים אליה רשימת אקסל עם אנשי הקשר שהם למעשה רשימת התפוצה שלכם. משם, זה קלי קלות

התנהלות עם התוסף

אחרי הזנת קובץ אקסל עם רשימת תפוצה, בוחרים בפרמטר "שם" בתוכנה, ולאחר מכן עוברים לתיבת הטקסט שהיא למעשה המקום לנסח הודעה. ניתן לצרף תמונות, קבצים וקישורים להודעה, כך שהופכת שליחת הפעולה של שליחת וואטסאפ מאקסל למתאימה לכל שימוש שמצריך נוסח אחיד לאנשי קשר רבים.

מי יכול להשתמש בזה

שליחת וואטסאפ מאקסל יכולה להתאים לכל בעל עסק, חנות, מסעדה ואפילו לרשימות תפוצה של חברים ומשפחה. כל עוד יש לכם צורך בנוסח אחיד להודעה, ריבוי הודעות וקובץ שתרצו לצרף, תוכלו להנות מהשימוש בתוכנה זו.

הוראות אחרונות לסיום

עליכם לחפש בגוגל שליחת וואטסאפ מאקסל, להיכנס לאתר המומלץ ולאחר מכן לעקוב אחרי הוראות ההתקנה. השימוש בתוכנה זו הוא מאוד פשוט, ולרוב יהיו מספר גרסאות מוצעות, כמו הגרסה הבסיסית, פרמיום ומתקדם. תוכנת אקסל היא אחת התוכנות המגוונות ביותר והרב – שימושיות ביותר שיש על כל מחשב. באמצעות הדרכה חכמה וכלים אינטרנטיים נגישים ניתן להיעזר בה במשימות רבות.  

בשילוב שלה עם וואטסאפ, מדובר בכוח בלתי נתפס לבעלי עסקים. שליחת וואטסאפ מאקסל יכולה לשמור על אנשי מכירות, יחצ"נים וכל סוג עסק בתקשורת מתמידה עם קהל הלקוחות, במינימום מאמץ. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן