סובלת מפיגמנטציה בעור הפנים? הכירי את טיפולי הערפד

16/05/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

זוכרים את הפעם ההיא שבר רפאלי העלתה תמונה של פניה מרוחות בדם? זה לא איפור ובטח לא חלק תחפושת ריאליסטית. זוהי שיטת טיפול להשבחת והעשרת עור הפנים הנקראת טיפול ערפד, והיא נעשית באמצעות הדם שלנו! עצם קיומה של שיטה זו מעלה שאלו תרבות, ואנחנו פה כדי לעשות לכם סדר

מה זה טיפול ערפד

טיפול ערפד היא שיטה טיפולית בעולם הקוסמטיקה, ולפיה, מושכים דם מהמטופל או המטופלת שמגיעים לטיפול, מבצעים לדם שלהם השבחה ולאחר מכן מורחים ומזריקים אותו לעור הפנים באמצעות מכשיר דרמה פן.

מה היתרונות של טיפול ערפד

טיפול ערפד הוא טיפול חדשני שנעשה באמצעות חומר הגלם הטבעי של הגוף! בנוסף על זאת, תוצאותיו של טיפול ערפד מחזיקות עד לשנה, מה שהופך את הטיפול לזול במיוחד ביחס לתוצאה. ואם כל אלה אלו לא מספיקים, טיפול ערפד מותח את העור, מסייע להתחדשות שלו ולהתחדשות מאגרי הקולגן הטבעיים בזכות הזרקת דם חדש ומושבח מתחת לשכבות העור. 

כמה עולים טיפולי ערפד?

טיפולי ערפד יכולים לעלות עד כ- 3,500 ₪ לטיפול אחד. בדרך כלל יש צורך במספר טיפולים אך התוצאות מחזיקות לאחר מכן  זמן רב. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום >> www.prpclinic.co.il

דגשים רפואיים חשובים

לפני שנרשמים בקליניקה לטיפול ערפד, חובה לוודא מול הקליניקה ומול רופא שאתם כשירים וכשירות לבצע את הטיפול. הטיפו ללא מומלץ למי שסובלים ממחלות עור או נגעים וכתמים שונים. חשוב מאוד לבדוק ולהיבדק שאכן מצבכן טוב, וכמובן לבצע בדיקות דם ולראות שתוצאותיהן עומדות בתקן.

מילים אחרונות

ישנה רתיעה שהיא מאוד ברורה, לפחות על הנייר הדבר נשמע כמאוד מפחיד ומורכב. כאשר נכנסים לעובי הקורה ומעמיקים את המחקר סביב טיפול ערפד, אתם תיווכחו לגלות שטיפולים אלו הם בריאים, תקינים ומבוצעים תחת התקנים המחמירים ביותר. הדם שלכם עובר השבחה ולאחר מכן מוזרק לגופכם באמצעות מכשור פרא רפואי פורץ דרך! אל תחששו לקחת חלק בקדמה של טיפולי הפנים. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן