סובלים מהפרעות קצב הכירו את שיטת טיפול באבלציה

06/07/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

הפרעות קצב בלב הינן הפרעות שמתקיימות כאשר הלב לא נמצא בתפקוד תקין. במצב כזה הלב שולח אותות חשמליים בלתי סדירים, העלולים לגרום לבעיות שונות. אבלציה הינו טיפול יעיל לטיפול במצב שכזה.

מה הבעיה?

הלב הינו שריר הפועל ללא הפסקה בגוף האדם. הוא פועל על ידי פעימות, כיווץ והרפיה ושולח אותות חשמליים לשאר חלקי הגוף. הפרעות בקצב הלב הינן בעיות המתאפיינות בתפקוד לא תקין של האותות החשמליים הנשלחים, למעשה אלו אותות הנשלחים באופן בלתי סדיר. מצב זה עלול לייצר בעיות שונות כמו דום לב. לרוב הטיפול במצב זה יהיה טיפול תרופתי המסייע ללב לתפקד באופן תקין. אבלציה, הינה שיטת טיפול נוספת בעזרתה ניתן לסייע לקצב הלב לחזור לתפקד באופן ראוי וסדיר.

למי מיועד הטיפול?

טיפול אבלציה מיועד לאנשים הסובלים מהפרעות קצב ועברו ייעוץ מקצועי על ידי רופא מומחה. הטיפול מוצע כטיפול ראשוני ללא תלות בטיפול תרופתי קודם, או כטיפול שני לאחר טיפול תרופתי לא יעיל. מטרת הטיפול הינה להסדיר את קצב הלב באופן המאפשר לקיים אורח חיים סדיר.  

מהו טיפול האבלציה?

 ראשית חשוב לציין שההליך הינו הליך צנתור הנעשה בייעוץ מקדים של רופא וההליך עצמו נעשה בבית החולים או במרכז רפואי אחר, על ידי צוות רפואי בלבד. תהליך האבלציה הינו הליך רפואי בו מוכנס צנתר דרך חתך במפשעה ומחמם את הרקמות הגורמות להפרעות סביב הלב. בעת חימום רקמות אלו, הצנתר מנטרל את אותן הרקמות ומחסל אותן.  ההליך הרפואי אורך בין שעה אחת לשעתיים, תלוי בחומרת המצב אצל המטופל. הטיפול מתאפיין באחוזי הצלחה גבוהים והחזרה לשגרה לאחריו נחשבת לפשוטה יחסית. אם ההליך עובר בהצלחה ניתן לחזור לפעילות מלאה לאחר כ – 72 שעות.

לסיכום

מטרת ההליך הינו לפגוע ברקמות שגורמות להפרעות סביב קצב הלב ובכך להסדיר את קצב פעילות הלב. הצנתר שמוכנס לגוף, מחסל את הרקמות הבעייתיות ובכך אמור לגרום ללב לחזור לפעילות סדירה ותקנית. ההליך עצמו הוא יחסית מהיר וההחלמה נחשבת לפשוטה. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן