מתכונים לאוכל מרוקאי

16/05/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

האוכל המרוקאי נחשב לאהוב מאוד בישראל, ויש לכך סיבות טובות. המטבח המרוקאי מפגיש אותנו עם טעמים ייחודים, שלא היו מוכרים לנו לפני כן. אנחנו כאן עם כמה מתכונים לאוכל מרוקאי שיוכלו לפאר כל ארוחה.

מרק מרוקאי

אין דרך טובה יותר לפתוח ארוחה טובה יחד עם מרק איכותי, והמרק המרוקאי עונה על ההגדרה הזו בצורה מדויקת. במרק מרוקאי יש לבשל יחד קטניות אהובות, בעיקר עדשים וחומוס. לאחר שהקטניות מוכנות בשלו אותן יחד עם ירקות שורש כמו גזר וקישוא, והוסיפו תבלינים לפי הטעם. מומלץ להוסיף גם עשבי תיבול ולכך להנות ממרק מרוקאי נהדר. 

עוגיות בנוסח מרוקאי

אי אפשר לדבר על מתכונים לאוכל מרוקאי בלי להזכיר את העוגיות שקיימות בכל מטבח כזה. העוגיות כאן הן עוגיות בוטנים וכדי להכין אתם תצטרכו קודם כל חצי קילו של בוטנים קלופים. הקציפו שתי ביצים וערבו את הקצף יחד עם בוטנים וקצת קינמון, כמובן בלי לשכוח אבקת אפייה. הכניסו את העוגיות לתנור, ונעצו קיסם כדי לוודא שהעוגיות שלכם מוכנות.

לסיכום

מתכונים לאוכל מרוקאי נחשבים אהובים מאוד בישראל. כדי להכין אוכל מרוקאי כל מה שאתם צריכים זה פשוט למצוא את הנוסח המרוקאי לאוכל שאתם אוהבים. המטבח המרוקאי הוא מטבח ששם דגש מיוחד על תיבול איכותי, וכל מאכל בנוסח מרוקאי שאותו תכינו יקבל טוויסט. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
בית ומשפחה

ככה תמצאו חנות חיות בחולון שעונה על כל הדרישות שלכם 

כולם יודעים עד כמה גידול בעלי חיים זאת חוויה מתגמלת. בעלי חיים הם פשוט מהנים, הם מוסיפים לחיים שלנו הרבה מאוד אור, וזה לא משנה אם מדובר על כלב, חתול או אולי אפילו תוכי מצחיק – גידול בעל חיים ללא כל ספק מביא איתו המון חוויות בלתי נשכחות, ובכללי – מוסיף המון עניין לבית.

אמנם, לצד כל מה שכיף בלגדל בעלי חיים, חשוב מאוד לציין שיש כאן אחריות לא קטנה, הרי תמיד נרצה לדאוג לבעל החיים שלנו לחיים הטובים ביותר שאפשר, ולכן נצטרך לדעת איך לבחור נכון חנות חיות.

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן