מסעדות כשרות בתל אביב

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

תל אביב היא עיר חילונית למדי. יחד עם זאת, גם שומרי הכשרות יוכלו ליהנות בה ממסעדות טובות עם מנות ייחודיות. ריכזנו את המסעדות הכשרות הטובות ביותר שיש לעיר תל אביב להציע.

פלורנטינה

מדובר במסעדה איטלקית נעימה השוכנת בתוך מבנה עתיק. תפריט המסעדה מלא במאכלים איטלקיים מסורתיים כגון פיצה או פסטה בסוגים שונים, אשר נעשים ברמה המוקפדת והגבוהה ביותר. המסעדה מתאפיינת בערבים המיוחדים והססגוניים אשר מציעה, כמו למשל ערב בסגנון ים תיכוני, עם הופעות מיוחדות.

דואה

המסעדה אשר פועלת בלב שוק הכרמל ונפתחת בשעות הערב בלבד, מפיחה רוח חיים חדשה באזור ומושלמת עבור שומרי הכשרות. מדובר במסעדה בשרית שם תוכלו למצוא גם מנות צמחוניות וטבעוניות. המסעדה מציעה תפריט ייחודי ועשיר.

המטבח הכפול

המסעדה הפרסית מציעה אוכל אותנטי וייחודי. המסעדה שוכנת בתחילתו של מדרחוב נחלת שבעה ובה ישנה אווירה מיוחדת ומדהימה. התפריט מאופיין באוכל ביתי ייחודי מהמטבח הפרסי ברמה הגבוהה ביותר, לצד החומוס המוכן במקום וכדורי הפלאפל. 

אווה סאפי

בשכונת נווה צדק הקסומה תוכלו למצוא את מסעדת אווה סאפי המאופיינת במטבח מרוקאי אותנטי. המסעדה מציעה חווית אירוח מרוקאית עשירה ואוכל טעים במיוחד אשר מוכן ברמה המוקפדת של המטבח המרוקאי. המסעדה מציעה בנוסף שירות מדהים לצד מוזיקה אלקטרונית מיוחדת.

אהבתם את הכתבה? נסו גם בקול-מגזין

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן