מועדונים בתל אביב – אלו המועדונים הטובים ביותר בעיר

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

מעוניינים לצאת בתל אביב למקום שווה ולא יודעים לאן? ריכזנו עבורכם את חמשת המועדונים השווים ביותר בתל אביב.

ברקפאסט קלאב

מדובר במועדון ותיק אשר עבר שינויים רבים אך ממשיך לפעול במלוא המרץ עוד מתחילת שנות האלפיים. המועדון מחולק לשתי רחבות – חלל גדול המכונה הברקפאסט וחלל קטן יותר המכונה המילק. המועדון מארח מסיבות מצוינות עם רשימת דיג'יים מהמובילים בתעשייה אשר יגרמו לכם לא לרצות לשבת.

אלמה דה קובה

מועדון הראגטון המוכר והטוב ביותר בארץ. המועדון אשר במהלך השבוע מעביר בתוכו שיעורי ריקודי סלסה, בצ'אטה ועוד, הופך בסופי השבוע למרכז מסיבות ראגטון מקפיצות ומיוחדות. 

בלוק

המועדון מתייחס למוזיקה ביראת כבוד. לקראת כל מסיבה המועדון יוציא פוסטרים מעוצבים ואומנותיים במיוחד וכן תזכו בו לתאורה ייחודית, לייזרים מדהימים והמוזיקה תמיד תהיה אלוהית. המועדון מעוצב בצורה אקוסטית שתיצור לכם חוויה מוזיקלית שלא תשכחו.

פסאז'

הבר ההיפסטרי הפסאז' יציע לכם מגוון רחב של מסיבות, לצד תערוכות אומנות, מופעים מיוחדים, אירועים וערבי ג'אם בהם תוכלו להנות מאלתורים מוזיקליים מצוינים.

פאטיו

הפאטיו הוא הבר העממי ביותר בעיר והאהוב ביותר על אוהדי מכבי תל אביב. בבר תוכלו להנות ממרפסת המשקיפה לחוף הים ולהנות מהבריזה הנעימה של הים התל אביבי. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן