מה חשוב לבדוק שבוחרים אטרקציה לערב עובדים?

16/05/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

על מנת למצוא את אנשי המקצוע הכי מושלמים לאירוע של ערב העובדים שלכם, הנכם צריכים לפתח עמם  ערוץ של קו תקשורת פתוח וטוב למדי. לא מספיק שהם יהיו חייכניים ויהנהנו בראשם לחיוב עם כל אמירה שלכם, צריך הרבה מעבר לכך. במידה ולא תעבירו להם מה בדיוק הרצונות או החזון האישי שלכם מאירוע החברה שלכם, הם לא יוכלו לייצג אתכם נאמנה. תבהירו מראש עמדות, תשתפו אותם בציפיות שלכם, ותבחנו מה הגישה שלהם בהצגת הרעיונות שלכם בערב העובדים העתידי שלכם. אנו מפצירים בכם להמשיך לקרוא את המאמר הנ"ל, ותגלו, בין השאר, מה חשוב לבדוק שבוחרים אטרקציה לערב עובדים?

האם לשם הפקת האטרקציות לערב עובדים יש להסתמך רק על הנראות?

למרות שהמראה של בני אדם מאוד חשוב, הוא לא צריך להיות המפתח העיקרי לשם בחירה של הפקת אטרקציות לערב עובדים. כאשר מבקשים למצוא צוות עבור אטרקציות לאירועי חברה, מראה אומנם בעל חשיבות מרובה על מנת למשוך את תשומת הלב של העובדים שלכם, אבל צריך הרבה מעבר לזה. אז מה צריך? הו, יופי ששאלתם. ובכן, יש להתמקד בניסיון, ביחס ובמבנה האישיות של צוות הפקת אירוע החברה. מן ההיבט הסטטיסטי, כאשר שוכרים צוות להפקת אירוע חברתי, על פי נראות חיצונית בלבד, מספק הרבה פחות את התוצאות המתבקשות.

האם יש חשיבות לראיון של צוות מפיקי האטרקציות לערב עובדים? יש חשיבות, שאינה משתמעת לשתי פנים, בטרם הפקה של אטרקציות לאירועי חברה לראיין קודם כל את הצוות של מפיקי האטרקציות לערב עובדים העתידי שלכם. בדיוק כמו כל סוג שבו מעוניינים לקבל עבודה לבית העסק שלכם, באופן דומה יש לתת מקום של משקל ניכר לביצוע הריאיון, אתם נדרשים לראיין את צוות הפקת האירוע, על מנת לקבוע במידה והוא מתאים לאופי של העובדים שלכם. בתחילה תקבעו פגישה בזום או באמצעות שיחה טלפונית, על מנת לחוש מול מי אתם עומדים בכלל לעבוד. תכינו רשימה של שאלות מבעוד מועד, שעשויה להשתנות מול כל חברה, אך לרוב כדאי לשאול שאלות מה הגמישות והזמינות שלהם, הרקע העסקי שלהם, מה סוג האירועים שהפיקו, טלפונים של ממליצים, וכמובן מחירים.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן