תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה ואתם מעוניינים באתר כזה שיניב רווח עבור העסק שלכם, הרי שלא מספיק פשוט להקים אתר ולהעלות אותו לרשת. זאת בעוד כי כל אתר ברחבי האינטרנט מחזיק ביעדים ומטרות שונים תחת מחלקות כמו מכירות, איסוף לידים, מיתוג וכך הלאה. במידה ואתם מעוניינים לכסות כל מחלקה על הצד הטוב ביותר, ניכר כי עליכם לפנות לשירותיו של מקדם אתרים מקצועי ומיומן. כמו כן, מיותר לציין כי יחד עם חלוף השנים והתפתחות הענף בפרט, הרי שכיום ניתן לפגוש במגוון רחב של מקדמים שונים המציעים סלי שירותים שונים, דבר אשר עשוי לעורר בלבול בקרב בעלי העסקים השונים. לכן, על מנת להבטיח כי אכן תבחרו במקדם אתרים שיסייע לכם בקידום האתר שלכם בצורה האידיאלית, ריכזנו עבורכם חלק מתחומי האחריות של מקדם האתרים.
מחקר מילות מפתח
הבסיס העיקרי לקידום האתר שלכם מושפע באופן ישיר מהביטויים אותם תקדמו במנוע החיפוש. תפקידו של מקדם האתרים הינו לאתר את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לתחום העיסוק שלכם במטרה לשלב אותן בתוכן האתר שלכם וכך למעשה, לקדם את האתר של העסק שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. זאת בעוד כי מקדם מקצועי ומנוסה ידע לכוון את בעל העסק למילות מפתח שאכן יעזרו לו מבחינה עסקית, ולא תמיד יסכים עם בחירת בעל העסק.
מקדם אתרים יוצר תוכן
תחום האחריות העיקרי של מקדם האתרים הינו ליצור תוכן שכן, תוכן יכול לבוא לידי ביטוי בתי צורות מרכזיות, כאשר הראשונה תהיה בצורה ויזואלית או לחילופין בצורה טקסטואלית. מדובר למעשה על תוכן שתפקידו העיקרי הינו לייצר ערך מוסף עבור הגולשים, ערך כזה שישאיר את הגולש ברחבי האתר שלכם וכמובן – יניע אותו לרכוש את המוצרים או לחילופין את השירותים אותם אתם מספקים באתר שלכם. חשוב לזכור כי תוכן איכותי יהיה כזה שיכלול את מילות המפתח בצורה מקצועית ומותאמת לאלגוריתם של מנוע החיפוש.