המועדונים הכי שווים בישראל

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

הארץ שלנו רוויה במועדונים שווים וותיקים. ריכזנו את רשימת המועדונים השווים ביותר בישראל.

אומן 17, ירושלים

מדובר באחד הברים הוותיקים והמוכרים בירושלים. לא מדובר במועדון מפונפן או יוקרתי, אלא במועדון עממי גדול אשר תוכלו למצוא בו ליינים של מסיבות שיתאימו לכל גיל ועבור כל אחד. 

האלפנט, אילת

המועדון המוכר והגדול ביותר באילת. המועדון מארח בתוכו מסיבות בקונספטים שונים, ומהווה מוקד חיי לילה לכל התיירים שפוקדים את העיר אילת.

הפורום, באר שבע

מדובר באחד המועדונים הגדולים בישראל ואף הגדול ביותר. הפורום הוא מועדון ייחודי אשר מושך אליו חוגגים מכל הארץ ונמצא בבירת הנגב באר שבע. המאפיין המיוחד של הפורום הוא שהוא מחולק לרחבות שונות, כאשר כל רחבה מותאמת לסוג אוכלוסייה וטווח גילאים אחר, כך שתוכלו להנות עם בני גילכם או עם חבריכם הסטודנטים.

אלמה דה קובה, תל אביב

מדובר במועדון הראגטון הטוב ביותר בישראל. המועדון מארח במהלך השבוע שיעורי ריקודים לטיניים כמו ריקודי סלסה ובצ'אטה, אבל בסופי השבוע תוכלו למצוא בו את מסיבות הראגטון המקפיצות והטובות ביותר שיש.

המרפסת, רמת ישי

מדובר במועדון המרכזי באזור הצפון אשר מושך אליו גם בליינים מהמרכז. המועדון מציע הופעות מיוחדות וכן מסיבות מהטובות ביותר, גם עבור אלו שמתקרבים לעשור השלישי.

אל תהיו רגילים! כנסו לUNUSUAL

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן