הכירו את : 4 Adventurer Flashforge דגם מתקדם ומשתלם של מדפסת תלת מימד

14/08/2022
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

3D printing machine operation in the laboratory

ה 4 Adventurer Flashforge – הוא דגם של מדפסת תלת מימד שתוכנן תוך מחשבה על צרכי  המשתמשים. מדובר במדפסת תלת מימד משתלמת ומתקדמת שבאמצעותה ניתן להדפיס חפצים בבית או  במשרד. 

 4 Adventurer Flashforge היא מדפסת תלת מימד המיועדת לשימוש ביתי במחיר אטרקטיבי. הוא מדפיס  ברזולוציה גבוהה בשחור לבן או בצבע והוא מושלם להדפסת חפצים קטנים כגון חלקי צעצוע, פסלונים,  תכשיטים, אומנות או פריטים אחרים שעלולים ללכת לאיבוד בפרטים של פרויקטים גדולים יותר. 

למי מתאימה Flashforge Adventurer 4 ?

 4 Adventurer Flashforge היא אופציה מצוינת למתחילים המחפשים את מדפסת התלת מימד הראשונה  שלהם. 

 4 Adventurer Flashforge היא מדפסת תלת מימד המיועדת למתחילים ולחובבי עשה זאת בעצמך. יש לו  מסגרת מתכת ויש לו נקודת מחיר טובה. המכונה מגיעה עם מסך ,LCD מה שהופך את הממשק לקל  לשימוש. תהליך ההדפסה קל להבנה, שכן למכונה יש רק כפתור אחד השולט בכל הפונקציות. 

המדפסת בעלת שטח בנייה של 8 x8x8אינץ' והיא יכולה להדפיס אובייקטים בגודל של עד 8 x8x6אינץ'.  למיטת ההדפסה יש גם נורת LED המסייעת בנראות בסביבות חשוכות. מדפסת זו אינה מתאימה  לפרויקטים בקנה מידה גדול או למשתמשים מתקדמים יותר, אך היא מושלמת למתחילים שמחפשים משהו  נוח ונוח לשימוש. 

מושלם! כמה זה יעלה לי? 

 4 Adventurer Flashforge היא מדפסת תלת מימד המיועדת למתחילים. זוהי מדפסת תלת מימד  משתלמת מאוד, ויש לה הרבה תכונות המושלמות למתחילים. 

ל 4 Adventurer Flashforge – יש תכונות נהדרות שהופכות אותו לשווה את ההשקעה. המחיר של מדפסת תלת מימד זו משתנה ויכול להגיע לכמה מאות שקלים בודדים. תלוי מאד בחנות.

מה כוללת ה-?4 Adventurer Flashforge 

כיול דיגיטלי – לא דורשת כיול תכוף וניהול אוטומטי של תקלות 

שקטה במיוחד- עד 45 DB, ניתנת למיקום בחדרים שקטים 

שליטה מרחוק – חיבור מהיר לרשת WIFI לשליטה על ההדפסות מרחוק 

3d printing in progress

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
טכנולוגיה

מה יותר טוב? אייפון או גלקסי?

אייפון וגלקסי הם שניים מהמותגים המובילים בשוק הסמארטפונים. שניהם מציעים מגוון רחב של תכונות, ביצועים ואפשרויות עיצוב. אז איזה מהם הוא הטוב יותר? להלן השוואה בין אייפון לגלקסי:

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן