אלו בתי הקפה של תל אביב שאתם חייבים לקפוץ אליהם

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

רוצים לצאת לשתות קפה בתל אביב? ריכזנו עבורכם את בתי הקפה המושלמים שאתם חייבים לדגום 

הוטל מונטיפיורי קפה

מדובר בבית קפה יוקרתי במיוחד הממוקם במלון מונטפיורי המפורסם. במקום תוכלו למצוא מנות מיוחדות ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר, וכן להנות מקפה משובח לצד קוקטיילים מיוחדים. המנות הן ברמה הגבוהה ביותר והמחירים בהתאם, אך אין ספק שתהנו מכל רגע גם מהאווירה היוקרתית והשקטה.

קפה אדמונד

הקפה הוא מקום קטן בעל אווירה קלילה ונעימה עם מוזיקה מעולה. במקום תוכלו להנות מתפריט קטן ומוקפד אשר כל מנה בו טעימה במיוחד, וכן מקפה ברמות הגבוהות ביותר. בבית הקפה משתמשים בחליטות קרות אשר יתנו לקפה שלכם טעם מיוחד. 

קפה נחת

בקפה נחת תוכלו למצוא קפה אשר מותאם במיוחד טעם שלכם, וכן תוכלו להנות מכריכים ומאפים טעימים שישתלבו בצורה מושלמת עם הקפה שלכם. כמו כן, תוכלו להנות מהנוף היפיפה הנשקף מבעד לבית הקפה ולהרגיש מעט בחו"ל.

קפה מרסנד

בית הקפה אשר ממוקם בפינה המפגישה בין רחובות בן יהודה לרחוב פרישמן, הוא אחד מבתי הקפה הוותיקים בתל אביב. האוכלוסייה במקום מגוונת והאוכל המיוחד יהיה בסגנון רטרו. תוכלו להנות בבית הקפה מקפה פשוט וטעים במיוחד לצד מנות טעימות ועשירות.

רוצים לגלות עוד? >> כנסו לגלו

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
מקדם אתרים
עסקים

יום בחיי מקדם אתרים

תחילה, חשוב לציין כי הקמה של אתרים ברחבי האינטרנט מהווים רק חלק קטן בדרך לאתר עסקי שיביא לכם את התוצאות אותם אתם מחפשים שכן, במידה

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן