איפור פנים יום יומי שמומלץ לכל אחת ואחת לדבוק בו

02/12/2021
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

הגיע הזמן לעשות סדר בכל הקשור לאיפור היום יומי. הנה כל מה שאת צריכה לדעת עם האיפור שלך ומה חשוב שתקפידי עליו.

מייקאפ

מייקאפ הוא האיפור הבסיסי שתצטרכי לדאוג שיהיה על הפנים שלך. המייקאפ יכסה לך את כל הפגמים שעל הפנים ויעניק לך מראה עור מושלם וזוהר. ישנם סוגים שונים של מייקאפ ובגוונים שונים, הקפידי להשתמש במייקאפ בצבע שלך כך שיראה טבעי עליך.

דאגי ללחיים שלך

עוד סוגי איפור בסיס שחשוב להקפיד בכל יום הם ברונזר וסומק. את שניהם תשימי על הלחיים שלך כאשר את הסומק תפזרי על עצמות הלחיים על מנת להעניק לך חיות, ואת הברונזר מתחת לעצמות הלחיים על מנת להבליט אותן.

הבליטי את העיניים שלך

רבים אומרים שהעיניים הן החלון לנשמה, לכן איפור עיניים הוא חשוב על מנת להבליט את היופי שלך. תוכלי לבחור לשים מסקרה להארכת הריסים וכן אייליינר להגדלת העיניים והבלטה שלהן. תוכלי לשלב ולבחור גם לשים צלליות. 

אל תצאי מהבית בלי ליפסטיק על השפתיים

הבלטת השפתיים יעניק לך מראה חושני ומושך. הקפידי למרוח ליפסטיק או אודם בצבע שמתאים לאיפור הכולל שלך ולמה שאת לובשת באותו הרגע. תוכלי לבחור לשים ליפסטיק מבריק או מאט.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן