איך יוצרים תוכן שמתאים לזמן ולרוח התקופה?

15/05/2025
היום כולם מדברים על כמה תוכן איכותי מהווה חלק בלתי נפרד מהקריטריונים עבור אתר אינטרנט עסקי מתוחזק כהלכה - אך כיצד ניתן ליצור תוכן רלוונטי, כזה המתאים לזמן ולרוח התקופה? ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. במאמר הבא, נציג לכם מספר טיפים מנצחים שיוכלו לשמש אתכם עבור כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי שיתרום לאתר ובכלל, לפעילות העסקית שלכם. אז שנתחיל?
תוכן עניינים
מאור ראובני

מאור ראובני – מנהל תוכן אתר דיגיטלי

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

החשיבות של תוכן איכותי

כידוע לכולנו, תוכן איכותי מהווה חלק בלתי נפרד מהקריטריונים עבור קידום אורגני ונוכחות במרחב הדיגיטלי – ואלו למעשה מהווים את הבסיס עבור כל בעל עסק המעוניין לשמור על רלוונטיות ברשתות חברתיות, במנועי החיפוש ובכלל באינטרנט. מעבר לכך, תוכן איכותי עשוי להגביר את אחוזי ההמרה באתרי מסחר שכן, תוכן איכותי ורלוונטי מגדיל את זמן השהייה באתר ומחזק את האמון מול הגולשים (שהם למעשה לקוחות פוטנציאליים). במילים אחרות, עסק שמניב ערך לגולשים שלו בתוכן, ככל הנראה גם יניב מכך לא מעט ערך במכירת המוצרים שלו.

מה הופך תוכן לרלוונטי ואיכותי?

  • היכרות מעמיקה עם הנושא – תוכן גנרי אינו תורם יותר מדי כשזה נוגע להגברת רלוונטיות ברשתות חברתיות. ההיפך הוא הנכון – תוכן גנרי שניתן למצוא בכל אתר אחר גורם לגוגל לחשוב שאתם "סתם עוד אתר" ובמידה רבה עלול לשעמם את הגולשים. כדי ליצור תוכן מעניין, רלוונטי וייחודי שבאמת יעניין את הגולשים יש צורך בכתיבה אותנטית ש"מדברת את שפת האתר" – ולשם כך יש צורך בכותב עם היכרות מעמיקה בנושא.
  • הנגשת התוכן – חשוב לא פחות לוודא שהתוכן עצמו קריא, נגיש ומסודר בצורה אסתטית ונעימה לעין. לצורך העניין, גם תוכן מעולה ורלוונטי שנכתב על ידי אדם בקיא בנושא עלול לשעמם את הגולשים אם הטקסט אינו קריא – ועל כן חשוב להקפיד להנגיש את התוכן ככל הניתן. כתיבה פשוטה היא זו שמוכרת ולכן מומלץ גם להקפיד על משפטים קצרים.
  • לוודא שהתוכן לא מועתק מאתרים אחרים – שכתובים נפוצים מאוד היום – הרי כל תוכן אמור להתבסס על מקורות כאלו ואחרים. הבעיה היא, שהרבה מאוד כותבי תוכן לא מקפידים להפוך את הטקסט לאותנטי ובעצם התוצאה היא מעין חיקוי זול של מאמרים ובלוגים מאתרים אחרים. התוכן שאתם מעלים לאתר שלכם אמור להיות מעניין, אותנטי והכי חשוב – הוא אמור לחדש משהו ולהציע ערך מוסף כלשהוא לקורא.

גוגל טרנדס – כלי שלא כדאי לכם לוותר עליו

גוגל טרנדס לא בדיוק מראה לכם מה התכנים הכי "חמים", אבל כן מראה לכם את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר ולכן מומלץ לעבוד עם הכלי הזה על מנת להבין על מה תוכלו לבסס את התוכן שלכם, כמובן בהקשר של הנישה הספציפית של האתר או העסק.

לא לשכוח: הנעה לפעולה

עוד טיפ שיכול לעזור לכם מאוד להגביר את יחס ההמרה הוא לוודא שהתוכן שלכם כולל הנעה לפעולה. גם אם הקפדתם על כתיבת תוכן שמייצר רלוונטיות ברשתות חברתיות, אתם עדיין צריכים לתת לגולש מעין תמריץ לבצע פעולה מסוימת – כך שהוא הופך להיות יותר לקוח פוטנציאלי מאשר גולש אקראי באתר שלכם. במידה ומדובר במאמר שיווקי (או לחילופין, מאמר שאמור להכיל אלמנטים שיווקיים מסוימים) הנעה לפעולה אמורה להתבצע ב'טוב טעם' – בצורה עדינה, מרומזת וחכמה. הנעה לפעולה חכמה ולא אגרסיבית בסיום מאמר איכותי שנותן ערך אמיתי לקוראים ככל הנראה תביא עמה הרבה יותר המרות בהשוואה לכפתור "קנה עכשיו" בסיום מאמר בנאלי ומשעמם.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות דיגיטלי

דיג'יווב הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
דילוג לתוכן
DigiWeb - המגזין הוירטואלי שלך
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.